Oss testetøser imellom

Låvte meg selv å ikke teste denne pp, men 7dpo kom og her sitter jeg med en test i hånda:p ømme bryster og vond korsrygg :p
Ser en suuuuper svak strek, men vet ikke helt:p tanker?
Ser ingenting, men synes testen var litt langt unna. har du et nærmere bilde?

Måtte teste til slutt i dag, da vi drar bort for 5dager i morgen og det ikke blir noen test inni der.. Er på dag 28 nå, så svært lite lovende..   :facepalm::banghead:
Men hadde jo liksom ikke trua heller, allikevel er skuffelsen stor.. TR kommer vel når som helst, men hodet lurer meg til å tro andre ting!..
Ser ingenting selv om jeg prøver :( Men var jo dårlig lys og sånt

Måtte teste til slutt i dag, da vi drar bort for 5dager i morgen og det ikke blir noen test inni der.. Er på dag 28 nå, så svært lite lovende..   :facepalm::banghead:
Men hadde jo liksom ikke trua heller, allikevel er skuffelsen stor.. TR kommer vel når som helst, men hodet lurer meg til å tro andre ting!..

Ser ingenting :(

Skulle liksom hatt EL i dag/morgen men det er så lite sannsynlig ser jeg :/
Første gang jeg bruker EL tester (dette er kjøpt på Normal)

Vedlegg

• 6064B79E-D30D-47C6-B9FF-E26212A44385.jpeg
    6064B79E-D30D-47C6-B9FF-E26212A44385.jpeg
    26 KB · Visninger: 91
Skulle liksom hatt EL i dag/morgen men det er så lite sannsynlig ser jeg :/
Første gang jeg bruker EL tester (dette er kjøpt på Normal)
Kan snu fort. Men det anbefales å teste på kveld når det gjelder eggløsningstester :) jeg hadde mange super svake, så vips plutselig en ettermiddag var den positiv. Og da hadde jeg testet veldig negativt samme morgen :)

Kan snu fort. Men det anbefales å teste på kveld når det gjelder eggløsningstester :) jeg hadde mange super svake, så vips plutselig en ettermiddag var den positiv. Og da hadde jeg testet veldig negativt samme morgen :)

Ok :) jeg testet i gårkveld også og skal kjøpe nye tester i dag og teste :)
håper el snart er her! :) har bare sett så mange tester her som gradvist blir sterkere og sterkere

Hei :)

Tok i dag tidlig den vanlige testen fra babyplan, ikke den tidlig testen.
Syns ikke jeg ser så mye der. Skal ha IKM i morgen.

Vedlegg

• DCE1FC08-3CB4-4839-8532-EE050259B355.jpeg
    DCE1FC08-3CB4-4839-8532-EE050259B355.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 142
Streken kommer ofte etter ett par min og er positiv. Ta en ny test om ett par dager, hvis du klarer å vente da ☺️ evt. ta en clearblue digital for å få det bekreftet ☺️
Skal vente litt med digital, for jeg leste at de er på 50 et eller annet? Siden babyplan var så svak :happy:

Back
Topp