Oss testetøser imellom

6 dager før IKM, test til høyre lover resultat 6 dager før. Er alt håp ute? Forrige gang var jeg så flink og ikke testa før IKM! Huff, så spennende...

Vedlegg

• received_1288312128004049.jpeg
    received_1288312128004049.jpeg
    8,2 KB · Visninger: 134
6 dager før IKM, test til høyre lover resultat 6 dager før. Er alt håp ute? Forrige gang var jeg så flink og ikke testa før IKM! Huff, så spennende...
Selv om den "lover" resultat opp til 6 dager før, så er det ikke sikkert et befruktet egg har festet seg enda. Så håpet er absolutt ikke ute. Testene baserer seg også på 28- dagers sykluser med el på dag 14, og forventet mensen 14dpo, så tidlig tester kan oppdage hcg i urinen fra ca 8 dpo, men gjennomsnittlig fester et egg seg på 9 dpo (noen tidligere og noen senere), og da vil jo ikke en test vise positiv 8 dpo ;)

Selv om den "lover" resultat opp til 6 dager før, så er det ikke sikkert et befruktet egg har festet seg enda. Så håpet er absolutt ikke ute. Testene baserer seg også på 28- dagers sykluser med el på dag 14, og forventet mensen 14dpo, så tidlig tester kan oppdage hcg i urinen fra ca 8 dpo, men gjennomsnittlig fester et egg seg på 9 dpo (noen tidligere og noen senere), og da vil jo ikke en test vise positiv 8 dpo ;)

Det er veldig godt poeng! Nå får jeg holde meg noen dager før jeg tester. Blir jo ruinert:angelic: til neste syklus må jeg få bestilt på nett! Tar det lang tid før de kommer mon tro?

Det er veldig godt poeng! Nå får jeg holde meg noen dager før jeg tester. Blir jo ruinert:angelic: til neste syklus må jeg få bestilt på nett! Tar det lang tid før de kommer mon tro?
Jeg brukte å bestille på Amazon, da stod det hvilken dato de kom til å komme, og det var stort sett ikke veldig lenge (1,5 uke kanskje).

Heia. Inne her å sniker. :) Var mye her i OKT-NOV 2017, blei gravid i november, så har nå en tass på 9 mnd, vi ønsker en liten en til nå,og skal starte med prøvingen i august!! Men spennende å snoke litt her inne før den tid. :)

Heia. Inne her å sniker. :) Var mye her i OKT-NOV 2017, blei gravid i november, så har nå en tass på 9 mnd, vi ønsker en liten en til nå,og skal starte med prøvingen i august!! Men spennende å snoke litt her inne før den tid. :)
Vi skal også begynne i august :)

Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle eggløsningsprøyte som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Single er testen tatt i går. Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga jeg mister sist(slo bare ut på 1-2). Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blastocyst fredag 3 mai. Er 9 dpo nå.
54D0273B-0064-4094-AAC1-39C33039168E.jpeg
4FE3FC6C-230C-4AB0-89F6-79FAE32E7DCA.jpeg
F7EB1551-E62C-49F1-A2F6-E0C2400EF9E1.jpeg

Ser ingenting, men bildet var litt lite.
Men det er enda kjempetidlig og mye håp!!

Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle eggløsningsprøyte som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Single er testen tatt i går. Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga jeg mister sist(slo bare ut på 1-2). Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blastocyst fredag 3 mai. Er 9 dpo nå.Vis vedlegget 297337Vis vedlegget 297338 Vis vedlegget 297339
Jeg synes det ser ut som hcg har steget istedet for å synke her ;)
Så krysser fingrene!!
Men man vet jo at tester kan ha forskjellig følsomhet, tilogmed fra samme merke.
Men du ser imorgen om den har blitt borte eller sterkere igjen.
Jeg tipper sistenevnte :D

Mine streker har stagnert :bag: så da tror jeg nok at fostersekken min er tom, dette har skjedd 3 ganger før. Så kroppen går gravid til ca uke 8, også finner kroppen ut at det ikke er en graviditet likevel. For så sakte kan ikke en test bli sterkere?:banghead::bag: om jeg har gått ut ifra siste mulighet til å bli gravid, er jeg kanskje 18 dpo idag, og 4 dager over ikm.
Håper det er farge som er svak på testen. Håper det går vegen. Forstår deg godt.

Eee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle eggløsningsprøyte som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Single er testen tatt i går. Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga jeg mister sist(slo bare ut på 1-2). Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blastocyst fredag 3 mai. Er 9 dpo nå.Vis vedlegget 297337Vis vedlegget 297338 Vis vedlegget 297339
Wow da blir den enda sterkere i morgon

Back
Topp