lusemus 71
Forumet er livet
10 min test. Løpet kjørt.
Den snille, deilige, elskverdige og etc KJEMISKE elsker mine egg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
På beggePå hvilken?
Åå takk. Ble så oppgitt. Noen har skrevet til meg at det er skyggestrek og dine tester er negative.På begge
Vil sei strekVis vedlegget 296968 Jeg skimter strek på rfsu sin tidlig-test i dag, men den er veldig svak. Er 12dpo. 10dpo fikk jeg svak strek på clearblue sin tidlig-test. Begge har sensitivitet på 10ug/ml.
Burde ikke strek være mye tydligere i dag? Syntes det er litt lite stigning iløpet av 2 døgn. Forventet egentlig mye tydligere strek i dag hvis det faktisk var graviditet.
Vet det er vanlig med falsk svak strek på CB. Hva tenker dere om denne på rfsu? Skyggestrek?
Jeg tror 14 dpo i dagHvor mange dpo er du da?
litt usikker på om eggløsningen faktisk skjedde. Men skal ta en ny test til uka (eller ti) og se hvordan det utvikler seg
Ser jo noe derEr dette skygge? 17 dpo i dag så streken skulle vell vært sterkere hvis det var en babystrek..
Bare en litt svakere skygge i går..Ser jo noe derhar du noe å sammenligne med, om det er stigning?

Så spennende! Virker lovende det daBare en litt svakere skygge i går..![]()
Ser en strekEr dette skygge? 17 dpo i dag så streken skulle vell vært sterkere hvis det var en babystrek..
Er jo begynnelse på noe. Håper den blir sterkere i morgonEr dette skygge? 17 dpo i dag så streken skulle vell vært sterkere hvis det var en babystrek..
Garantert blitt sterkereLitt usikker på om den er sterkere i dag eller like sterk. Hva tenker dere?
Øverste er i dag, nederste er fra i går og dagen før. Synes jeg ser en økning, men trenger litt flere øyne
![]()
![]()
StrekEr dette skygge? 17 dpo i dag så streken skulle vell vært sterkere hvis det var en babystrek..
Synes det er strek jeg. Kom tante grusom for fullt eller bare litt rosa?Vis vedlegget 296968 Jeg skimter strek på rfsu sin tidlig-test i dag, men den er veldig svak. Er 12dpo. 10dpo fikk jeg svak strek på clearblue sin tidlig-test. Begge har sensitivitet på 10ug/ml.
Burde ikke strek være mye tydligere i dag? Syntes det er litt lite stigning iløpet av 2 døgn. Forventet egentlig mye tydligere strek i dag hvis det faktisk var graviditet.
Vet det er vanlig med falsk svak strek på CB. Hva tenker dere om denne på rfsu? Skyggestrek?
Det ble ikke mer rosa i det heletattSynes det er strek jeg. Kom tante grusom for fullt eller bare litt rosa?
Vis vedlegget 297118 Vis vedlegget 297117 Vis vedlegget 297116 Vis vedlegget 297116
Noen som så smått skimter noe på nederste test her? Ikm var igår men tr dukker ikke opp, testet blenda tester til nå men så plutselig dukket det noe opp på en test idag. Skjønner ikke helt hva det er selv, men er mer tydelig i virkeligheten men vanskelig og få på bilde. Føler ikke jeg ser den selv på bildespydde plutselig så mye i dag når eg sto opp, og det gjorde eg forje svangerskap også