Oss testetøser imellom

Jeg ser noe på det nederste bilde, men kan også være skygge. Ser du streken hvis du lyser på baksiden med mobillykta?

Ja det gjorde jeg faktisk! Testet også det med den som ikke er strek på, og da såg eg ingenting :bored: håpefull!!! Samboer er temmelig lei nå, for han mener eg ser streker som ikke eksisterer :nailbiting:

Noen som har fått sann før? 1 uke til ikm, men måtte prøve... Er ikke tidlig test :)

Vedlegg

• IMG_20190507_070707.jpg
    IMG_20190507_070707.jpg
    14,4 KB · Visninger: 139
Mine streker har stagnert :bag: så da tror jeg nok at fostersekken min er tom, dette har skjedd 3 ganger før. Så kroppen går gravid til ca uke 8, også finner kroppen ut at det ikke er en graviditet likevel. For så sakte kan ikke en test bli sterkere?:banghead::bag: om jeg har gått ut ifra siste mulighet til å bli gravid, er jeg kanskje 18 dpo idag, og 4 dager over ikm.

Vedlegg

• Screenshot_20190507-095035_Gallery.jpg
    Screenshot_20190507-095035_Gallery.jpg
    7,9 KB · Visninger: 148
Mine streker har stagnert :bag: så da tror jeg nok at fostersekken min er tom, dette har skjedd 3 ganger før. Så kroppen går gravid til ca uke 8, også finner kroppen ut at det ikke er en graviditet likevel. For så sakte kan ikke en test bli sterkere?:banghead::bag: om jeg har gått ut ifra siste mulighet til å bli gravid, er jeg kanskje 18 dpo idag, og 4 dager over ikm.
Ser veldig normalt ut enda så ikke gi opp :) prøv et annet merke tester, de der er ikke noe gode i fargestoffet så man blir lett lurt av dem, på godt og vondt.

Ser veldig normalt ut enda så ikke gi opp :) prøv et annet merke tester, de der er ikke noe gode i fargestoffet så man blir lett lurt av dem, på godt og vondt.
Ja, kanskje jeg skulle prøvd noen andre. Har du noen forslag på hvilke? Kunne jo prøvd en CBD og se om den har flyttet seg til 2-3 da.

Ja det gjorde jeg faktisk! Testet også det med den som ikke er strek på, og da såg eg ingenting :bored: håpefull!!! Samboer er temmelig lei nå, for han mener eg ser streker som ikke eksisterer :nailbiting:

20190507_101348.jpg

Denne tok eg idag, heller ikke på morgen urin. Skulle hatt mensen på søndag, men svak test. Fått negative før dette.

Hadde tisset en time før, så trodde ikke at jeg skulle få 3+

Vedlegg

• D5988C30-1306-4E3F-85F3-BDB898EAF13C.jpeg
    D5988C30-1306-4E3F-85F3-BDB898EAF13C.jpeg
    13 KB · Visninger: 137
7dpo idag. Tok en tidlig test, men ingen strek :sorry:Er nok for utålmodig :wacky: Hadde en liten blødning tidligere idag, vet ikke hvordan jeg skal tolke det.:shifty: Skal teste igjen om noen dager tenker jeg, er jo veldig tidlig enda:)

7dpo idag. Tok en tidlig test, men ingen strek :sorry:Er nok for utålmodig :wacky: Hadde en liten blødning tidligere idag, vet ikke hvordan jeg skal tolke det.:shifty: Skal teste igjen om noen dager tenker jeg, er jo veldig tidlig enda:)

Blødning på 7dpo er jo et bra tegn. Festeblødning? :smug:

Back
Topp