Håper det❤Skimter noe langt bak i der. Begynnelse på noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det❤Skimter noe langt bak i der. Begynnelse på noe
Heihei!! Jeg er prøver for første gang og er 18 dpo... men bare negative tester og 0 mens... skulle hatt mest 4.Mai... kjøpt 2 tester i dag så skal teste i kveld og i morgen tidlig..Håper veldig på positiv snart! Har ALDRI sen mens
![]()
Med en gang jeg så økning, stolte jeg på det. Så fra 10dpo (1. test) til 12dpo (3. Test) var det veldig økning og da stolte jeg på det.Hvor lenge venter dere før dere stoler på hva testen viser ?![]()
Ser dessverre ingenting
Ser dessverre ingentingSer svak strek på bilde 2. Et par venninner som ser den, men hva mener dere ?
Er nok ingenting heller, så håper TR kommer fort og helst før hun skal om det ikke klaffetSer dessverre ingenting![]()
Hvor mange dpo er du? Kan hende det bare er litt tidlig enda. Ingen håp er ute før TREr nok ingenting heller, så håper TR kommer fort og helst før hun skal om det ikke klaffet![]()
Det kan være for tidlig med en test. Jeg har ofte testet positivt ganske seint. Alt fra uke 4 - uke 8. Jeg tok svak positiv test for to dager siden og jeg er bare 3+6, dagens vet jeg ikke hvordan jeg skal tolke
Håper du får positiv snart![]()
Hvor mange dpo er du? Kan hende det bare er litt tidlig enda. Ingen håp er ute før TR![]()
Noen tester positivt senere enn andreEr 18 dager siden eggløsning og 5 dager over ventet mens
Mellom 8 og 10 dpo, så håpet er der endaHvor mange dpo er du? Kan hende det bare er litt tidlig enda. Ingen håp er ute før TR![]()
Ser denMellom 8 og 10 dpo, så håpet er der endamen om det ikke klaffet så kan TR gjerne bare komme tidligst mulig så vi får starta ny pp, da har jeg en plan om å teste etter EL siden syklusene er så ustabil
håper jo så klart jeg slipper da
![]()
Skimter strek jaSer svak strek på bilde 2. Et par venninner som ser den, men hva mener dere ?
Skimter strek ja![]()