Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er enda kjempetidlig6 dager før IKM, test til høyre lover resultat 6 dager før. Er alt håp ute? Forrige gang var jeg så flink og ikke testa før IKM! Huff, så spennende...
Selv om den "lover" resultat opp til 6 dager før, så er det ikke sikkert et befruktet egg har festet seg enda. Så håpet er absolutt ikke ute. Testene baserer seg også på 28- dagers sykluser med el på dag 14, og forventet mensen 14dpo, så tidlig tester kan oppdage hcg i urinen fra ca 8 dpo, men gjennomsnittlig fester et egg seg på 9 dpo (noen tidligere og noen senere), og da vil jo ikke en test vise positiv 8 dpo6 dager før IKM, test til høyre lover resultat 6 dager før. Er alt håp ute? Forrige gang var jeg så flink og ikke testa før IKM! Huff, så spennende...
Det er enda kjempetidligikke mist alt håp.

Selv om den "lover" resultat opp til 6 dager før, så er det ikke sikkert et befruktet egg har festet seg enda. Så håpet er absolutt ikke ute. Testene baserer seg også på 28- dagers sykluser med el på dag 14, og forventet mensen 14dpo, så tidlig tester kan oppdage hcg i urinen fra ca 8 dpo, men gjennomsnittlig fester et egg seg på 9 dpo (noen tidligere og noen senere), og da vil jo ikke en test vise positiv 8 dpo![]()
til neste syklus må jeg få bestilt på nett! Tar det lang tid før de kommer mon tro?Jeg brukte å bestille på Amazon, da stod det hvilken dato de kom til å komme, og det var stort sett ikke veldig lenge (1,5 uke kanskje).Det er veldig godt poeng! Nå får jeg holde meg noen dager før jeg tester. Blir jo ruinerttil neste syklus må jeg få bestilt på nett! Tar det lang tid før de kommer mon tro?
Vi skal også begynne i augustHeia. Inne her å sniker.Var mye her i OKT-NOV 2017, blei gravid i november, så har nå en tass på 9 mnd, vi ønsker en liten en til nå,og skal starte med prøvingen i august!! Men spennende å snoke litt her inne før den tid.
![]()
Ser ingenting, men bildet var litt lite.6 dager før IKM, test til høyre lover resultat 6 dager før. Er alt håp ute? Forrige gang var jeg så flink og ikke testa før IKM! Huff, så spennende...
Jeg synes det ser ut som hcg har steget istedet for å synke herEee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle eggløsningsprøyte som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Single er testen tatt i går. Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga jeg mister sist(slo bare ut på 1-2). Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blastocyst fredag 3 mai. Er 9 dpo nå.Vis vedlegget 297337Vis vedlegget 297338 Vis vedlegget 297339
Def test.Noen som har fått sann før? 1 uke til ikm, men måtte prøve... Er ikke tidlig test![]()
Håper det er farge som er svak på testen. Håper det går vegen. Forstår deg godt.Mine streker har stagnertså da tror jeg nok at fostersekken min er tom, dette har skjedd 3 ganger før. Så kroppen går gravid til ca uke 8, også finner kroppen ut at det ikke er en graviditet likevel. For så sakte kan ikke en test bli sterkere?
om jeg har gått ut ifra siste mulighet til å bli gravid, er jeg kanskje 18 dpo idag, og 4 dager over ikm.
Skimter noe håper det blir sterkereVis vedlegget 297201
Denne tok eg idag, heller ikke på morgen urin. Skulle hatt mensen på søndag, men svak test. Fått negative før dette.
Wow ser lovendes utPå ca 4 timer urin![]()
GARANTERT BABYHadde tisset en time før, så trodde ikke at jeg skulle få 3+

Det er håp enda. Mange dager til ikm6 dager før IKM, test til høyre lover resultat 6 dager før. Er alt håp ute? Forrige gang var jeg så flink og ikke testa før IKM! Huff, så spennende...
Wow da blir den enda sterkere i morgonEee jeg har holdt på å teste ut ovitrelle eggløsningsprøyte som jeg tok lørdag 27 kl 23:00. Forventet helt blenda nå siden den var så vidt synlig i går(ikke noe rosa). Øverste er fra i går morres, nederste er nå.....eee hva skje? Single er testen tatt i går. Jeg tror ikke på noe før digital viser 2-3 pga jeg mister sist(slo bare ut på 1-2). Men er jo litt rosa der, skulle jo ikke vært det nå? Satte inn blastocyst fredag 3 mai. Er 9 dpo nå.Vis vedlegget 297337Vis vedlegget 297338 Vis vedlegget 297339
Skimter noe langt bak i der. Begynnelse på noe