Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, står man må vente i 3 min for å bekrefte ikke gravid og denne kom etter ca 1,5 minutt
11 dpoKan se ut som tidlig positiv da. Test igjen om noen dager, eller i morgen. Satser på at den blir sterkere. Hvor mange dpo er du?
Denne ser positiv ut uansett, tenker at du da kanskje har hatt el senere enn du tror? Eventuelt at testen bare er dårlig! Ta en digital med ukesindikatorVis vedlegget 295079
Dere som er dyktige på testanalyser, hva tenker dere om denne?
Det er en ebay-test (som sikkert har gått ut på dato), bildet er tatt etter ca 3 minutter og jeg er 7 dager over IKM. Morgenurin. Det er jo strek, men burde den ikke vært mye sterkere hvis jeg er sånn ca 21-22 DPO. Når det er sagt, så ammer jeg fremdeles og har hatt litt ustabil syklus.
Har mistet så mange ganger at jeg har ikke helt troen...
Denne ser positiv ut uansett, tenker at du da kanskje har hatt el senere enn du tror? Eventuelt at testen bare er dårlig! Ta en digital med ukesindikator

Du er ikke gravid da?Altså? Hva skjer? Postiv eggløsning syv dager på cd7? Det skal vel ikke være mulig?
Ja jeg vet ikke helt hva jeg tenker akkurat nåTankene flyr i alle retninger.
Noe sånt som: "ER den egentlig svak? Er jeg kortere på vei enn jeg tror? Er jeg i ferd med å miste/kjemisk graviditet? Er testen dårlig, og isåfall: er den i det hele tatt gyldig? Hvorfor har jeg ikke et eneste symptom? Og termin på juleaften? Men er den så svak så er det vel iallefall ikke tvillinger? Skal jeg tørre å fortelle mannen før jeg får kjøpt ny test (lørdag)?"
Og sikkert hundre andre ting inni hodet mitt også![]()

Altså? Hva skjer? Postiv eggløsning syv dager på cd7? Det skal vel ikke være mulig?
Wow ser den godtHva synes dere om denne ?
Får håpe det er begynnelse på noeÆsj skygge igjen på denne promatris fra one-step (blå). Den grønne er blenda. 7 dpo i dag.
Skimter noe svaktEr jo så dum da, måtte dra opp RFSU testen av søpla og se på den og selvfølgelig ser jeg en svak strek.. innbiller meg at den er litt rosa til og med.
Ja, ikke sant.. Jeg var litt dum å duppa den i vann i går for leste at da kan den bli sterkere, men tenker den ble utvannet på en måtte. At jeg gjorde feil, men tester igjen etter helgen om TR ikke kommer.Skimter noe svakt![]()
Får håpe det er begynnelse på noe![]()
Jeg ser ikke en dritt her as. Jeg ser sjeldent noe på disse «svake» som mange her inne kaller det heller da..Er jo så dum da, måtte dra opp RFSU testen av søpla og se på den og selvfølgelig ser jeg en svak strek.. innbiller meg at den er litt rosa til og med.
I morgon lyser det gravid på monitorenVet ikke om de faktisk funker sånn, men tok en graviditetstest på monitoren, den viste ikke gravid, men inni var den sånn :