Oss testetøser imellom

De har samme følsomhet, men min erfaring er at jeg har fått senere/svakere positiv med denne enn andre tidligtester :)

Flott - jeg kjøpte først rfsu som folk har dårlig erfaring med. Og så kjøpte jeg LLP sin etter det, som jeg prøvde i dag, og de er også dårlige? Bra jeg får babyplan sine i posten om noen dager, for dette kan jeg åpenbart ikke nok om :hilarious:

Flott - jeg kjøpte først rfsu som folk har dårlig erfaring med. Og så kjøpte jeg LLP sin etter det, som jeg prøvde i dag, og de er også dårlige? Bra jeg får babyplan sine i posten om noen dager, for dette kan jeg åpenbart ikke nok om :hilarious:
Bare for å være skikkelig kjip - ikke så fornøyd med babyplan heller :hilarious::hilarious:
Dette var 10 dpo denne gangen og alle de andre var sterkere enn babyplan. Men det var ikke en tidligtest da, de slår vel ut fortere ;)
Jeg liker best first response, noen billige eBay tester og strimmel fra wish som er på bildet her så langt. Men de har jo litt lang leveringstid :hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20190412-161928_InstaSize.jpg
    Screenshot_20190412-161928_InstaSize.jpg
    22,8 KB · Visninger: 156
Bare for å være skikkelig kjip - ikke så fornøyd med babyplan heller :hilarious::hilarious:
Dette var 10 dpo denne gangen og alle de andre var sterkere enn babyplan. Men det var ikke en tidligtest da, de slår vel ut fortere ;)
Jeg liker best first response, noen billige eBay tester og strimmel fra wish som er på bildet her så langt. Men de har jo litt lang leveringstid :hilarious:

Hvor kjøper du first response? :)

IMG_20190415_182007.jpg

Ææææææh panikk!  Der gikk overraskende fort!

Haha, flotters :shifty::hilarious:

Fikk disse i går og i dag tidlig, men negativ CB digital. Kan det være feil på strimlene og at jeg ikke er gravid?

Vedlegg

• 439729E6-CF3C-4839-ADFA-55145BE202D4.jpeg
    439729E6-CF3C-4839-ADFA-55145BE202D4.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 173
10dpo og fikk denne i dag.
Er det håp ?:rolleyes:

Ser at det blir dårlig kvalitet når man laster opp noe:schocked028

Vedlegg

• A51DE48D-BE2D-4C88-8B4D-E67E9656EED5.jpeg
    A51DE48D-BE2D-4C88-8B4D-E67E9656EED5.jpeg
    44,7 KB · Visninger: 148
Fikk disse i går og i dag tidlig, men negativ CB digital. Kan det være feil på strimlene og at jeg ikke er gravid?
Jeg tror du er gravid, men at det ikke er nok hcg til å slå ut på digital :)

Hei testetøser. :hello

Hvilke tidligtester har dere best erfaring med? Jeg skal ta turen innom Apotek 1 i dag og kjøpe inn. Tenkte å kjøpe 2 tester i første omgang. En til tirsdag (selv om det sikkert ikke er vits i det hele tatt, på 8DPO) og en til torsdag/ fredag.

Jeg vet jeg er tidlig, men jeg klarer ikke vente. Hvis begge er negative så prøver jeg å vente til tirsdag 23.04. IKM på mandag 22.04.

Hva skal jeg kjøpe, synes dere?
Jeg hadde bestilt babyplan:p

Back
Topp