Oss testetøser imellom

Ja, er ikke det bare helt sjukt kult og fantastisk da!??!?! :D

Jo, egentlig. :D Spent på hva jordmor sier når jeg kommer tilbake allerede. :hilarious:

Måtte bare se på testene igjen, og når dagens fikk tørke mer vises det enda tydeligere forskjell på dem:
IMG_20190414_144344.jpg

Under et døgn mellom dem.

Jo, egentlig. :D Spent på hva jordmor sier når jeg kommer tilbake allerede. :hilarious:

Måtte bare se på testene igjen, og når dagens fikk tørke mer vises det enda tydeligere forskjell på dem:
Vis vedlegget 294801

Under et døgn mellom dem.
Ser veldig lovende ut!! Må komme inn til desember 2019 nå da og skravle slik at vi får skjult gruppe asap :hilarious::hilarious:

Syns dere denne er positiv?

Vedlegg

• 136EA7B4-2D47-4964-8EEB-5ADE47E03618.jpeg
    136EA7B4-2D47-4964-8EEB-5ADE47E03618.jpeg
    28 KB · Visninger: 145
Slenger meg med her - 9 dpo i dag etter første innsett i IVF. Testet blendahvitt i dag, men kanskje jeg deler noen potensielle skyggestreker senere, hvis de kommer :p

Slenger meg med her - 9 dpo i dag etter første innsett i IVF. Testet blendahvitt i dag, men kanskje jeg deler noen potensielle skyggestreker senere, hvis de kommer :p
Så spennende!! Jeg er ca 6 DPO (tror jeg!). Spent på å følge de neste testene dine!

Noen som ser noe på denne? :hilarious:

Jeg synes jeg ser «noe» hver mnd, så skjønner ikke at jeg gidder en gang :banghead:

Er 7/8 dpo

Vedlegg

• 72D7DF6B-CB5A-4206-98D2-2FF3BCE0A79C.jpeg
    72D7DF6B-CB5A-4206-98D2-2FF3BCE0A79C.jpeg
    15,2 KB · Visninger: 158
Hei testetøser. :hello

Hvilke tidligtester har dere best erfaring med? Jeg skal ta turen innom Apotek 1 i dag og kjøpe inn. Tenkte å kjøpe 2 tester i første omgang. En til tirsdag (selv om det sikkert ikke er vits i det hele tatt, på 8DPO) og en til torsdag/ fredag.

Jeg vet jeg er tidlig, men jeg klarer ikke vente. Hvis begge er negative så prøver jeg å vente til tirsdag 23.04. IKM på mandag 22.04.

Hva skal jeg kjøpe, synes dere?

Hei testetøser. :hello

Hvilke tidligtester har dere best erfaring med? Jeg skal ta turen innom Apotek 1 i dag og kjøpe inn. Tenkte å kjøpe 2 tester i første omgang. En til tirsdag (selv om det sikkert ikke er vits i det hele tatt, på 8DPO) og en til torsdag/ fredag.

Jeg vet jeg er tidlig, men jeg klarer ikke vente. Hvis begge er negative så prøver jeg å vente til tirsdag 23.04. IKM på mandag 22.04.

Hva skal jeg kjøpe, synes dere?

Ville kjøpt A1, eller om de har noen andre med rødt fargestoff. De har jo clearblue early som har følsomhet på 10, men opplever at de med blått fargestoff alltid har gjenskinn av der streken skal komme, så syns ikke de er så gode og tydelige til tidligtesting. Best etter IKM, og da syns jeg f.eks cb+ er fin til å se stigning med. Iallefall hos meg.

Rfsu har jeg lest mte dårlige erfaringer med, at de er treige. Aldri brukt selv da.

https://www.vitusapotek.no/selvtest...l/selvtest/llp-graviditetstest-2-stk/p/996711

Jeg fikk bare kjøpt disse. Ekspeditrisene på apoteket sa at produsenten "bare har testet 4 dager før fordi det er billigere for dem", og at det ikke var forskjell på følsomheten på denne og RFSU tidlig eller Clearblue tidlig. Kan dere proffe testere hjelpe meg? Stemmer det? Kan jeg teste disse også fra 6 dager før IKM, eller bør jeg få tak i noen andre dersom jeg vil teste så tidlig?

https://www.vitusapotek.no/selvtest...l/selvtest/llp-graviditetstest-2-stk/p/996711

Jeg fikk bare kjøpt disse. Ekspeditrisene på apoteket sa at produsenten "bare har testet 4 dager før fordi det er billigere for dem", og at det ikke var forskjell på følsomheten på denne og RFSU tidlig eller Clearblue tidlig. Kan dere proffe testere hjelpe meg? Stemmer det? Kan jeg teste disse også fra 6 dager før IKM, eller bør jeg få tak i noen andre dersom jeg vil teste så tidlig?
De har samme følsomhet, men min erfaring er at jeg har fått senere/svakere positiv med denne enn andre tidligtester :)

Back
Topp