Oss testetøser imellom

Vet ikke om de faktisk funker sånn, men tok en graviditetstest på monitoren, den viste ikke gravid, men inni var den sånn :

Vedlegg

• FC3D0E0C-C479-4C4B-819E-0E06018B45A8.jpeg
    FC3D0E0C-C479-4C4B-819E-0E06018B45A8.jpeg
    11,1 KB · Visninger: 159
20190417_070718.jpg
Dere som er dyktige på testanalyser, hva tenker dere om denne?
Det er en ebay-test (som sikkert har gått ut på dato), bildet er tatt etter ca 3 minutter og jeg er 7 dager over IKM. Morgenurin. Det er jo strek, men burde den ikke vært mye sterkere hvis jeg er sånn ca 21-22 DPO. Når det er sagt, så ammer jeg fremdeles og har hatt litt ustabil syklus.

Har mistet så mange ganger at jeg har ikke helt troen...

Vis vedlegget 295079
Dere som er dyktige på testanalyser, hva tenker dere om denne?
Det er en ebay-test (som sikkert har gått ut på dato), bildet er tatt etter ca 3 minutter og jeg er 7 dager over IKM. Morgenurin. Det er jo strek, men burde den ikke vært mye sterkere hvis jeg er sånn ca 21-22 DPO. Når det er sagt, så ammer jeg fremdeles og har hatt litt ustabil syklus.

Har mistet så mange ganger at jeg har ikke helt troen...
Denne ser positiv ut uansett, tenker at du da kanskje har hatt el senere enn du tror? Eventuelt at testen bare er dårlig! Ta en digital med ukesindikator

Denne ser positiv ut uansett, tenker at du da kanskje har hatt el senere enn du tror? Eventuelt at testen bare er dårlig! Ta en digital med ukesindikator

Ja jeg vet ikke helt hva jeg tenker akkurat nå :p Tankene flyr i alle retninger.

Noe sånt som: "ER den egentlig svak? Er jeg kortere på vei enn jeg tror? Er jeg i ferd med å miste/kjemisk graviditet? Er testen dårlig, og isåfall: er den i det hele tatt gyldig? Hvorfor har jeg ikke et eneste symptom? Og termin på juleaften? Men er den så svak så er det vel iallefall ikke tvillinger? Skal jeg tørre å fortelle mannen før jeg får kjøpt ny test (lørdag)?"

Og sikkert hundre andre ting inni hodet mitt også :joyful:

Altså? Hva skjer? Postiv eggløsning syv dager på cd7? Det skal vel ikke være mulig?

Vedlegg

• IMG_20190417_094210.jpg
    IMG_20190417_094210.jpg
    11,5 KB · Visninger: 91
Ja jeg vet ikke helt hva jeg tenker akkurat nå :p Tankene flyr i alle retninger.

Noe sånt som: "ER den egentlig svak? Er jeg kortere på vei enn jeg tror? Er jeg i ferd med å miste/kjemisk graviditet? Er testen dårlig, og isåfall: er den i det hele tatt gyldig? Hvorfor har jeg ikke et eneste symptom? Og termin på juleaften? Men er den så svak så er det vel iallefall ikke tvillinger? Skal jeg tørre å fortelle mannen før jeg får kjøpt ny test (lørdag)?"

Og sikkert hundre andre ting inni hodet mitt også :joyful:

Man blir jo helt tullerusk. Hilsen ei som lå våken fra 22-01.30 og fra 04.45 i dag og tenkte og undra meg, tvilte, gledet meg, var livredd, regna på datoer, drømte om å fortelle familie om graviditet, var bombesikker på at vi er infertile osv osv osv. :happy090

Er jo så dum da, måtte dra opp RFSU testen av søpla og se på den og selvfølgelig ser jeg en svak strek.. innbiller meg at den er litt rosa til og med.

Vedlegg

• 4E6F20F1-CD0A-44E1-A598-D8E1CDB4C306.jpeg
    4E6F20F1-CD0A-44E1-A598-D8E1CDB4C306.jpeg
    11,3 KB · Visninger: 146
  • 9A7CCFDA-2D01-4532-8C91-6AC0D4C21B7E.jpeg
    9A7CCFDA-2D01-4532-8C91-6AC0D4C21B7E.jpeg
    11,6 KB · Visninger: 144
Skimter noe svakt :)
Ja, ikke sant.. Jeg var litt dum å duppa den i vann i går for leste at da kan den bli sterkere, men tenker den ble utvannet på en måtte. At jeg gjorde feil, men tester igjen etter helgen om TR ikke kommer.

Her er min A1-test fra i morges! 25 mlU/ml. 12 dpo i dag. Jeg så tydeligere strek i dag enn i går. Til og med en rfsu-test på 25 mlU/ml ga meg en antydning til strek i dag, men får det ikke fram på bildet. Det kribler litt i magen! Tør ikke å tro at den er positiv før jeg skal ta blodprøve på tirsdag...

Vedlegg

• 20190417_092019.jpg
    20190417_092019.jpg
    8,7 KB · Visninger: 134
Er jo så dum da, måtte dra opp RFSU testen av søpla og se på den og selvfølgelig ser jeg en svak strek.. innbiller meg at den er litt rosa til og med.
Jeg ser ikke en dritt her as. Jeg ser sjeldent noe på disse «svake» som mange her inne kaller det heller da..

Back
Topp