lusemus 71
Forumet er livet
Ser lovandes utHer er morgenens 13 DPO ved siden av gårsdagens ettermiddagstest 12 DPO. Skulle gjerne sett at streken ble litt tydeligere i dag, men den er jo hvertfall der...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser lovandes utHer er morgenens 13 DPO ved siden av gårsdagens ettermiddagstest 12 DPO. Skulle gjerne sett at streken ble litt tydeligere i dag, men den er jo hvertfall der...
Her er morgenens 13 DPO ved siden av gårsdagens ettermiddagstest 12 DPO. Skulle gjerne sett at streken ble litt tydeligere i dag, men den er jo hvertfall der...
Den ser fin ut!! Du gir meg så mye håp. 10 dpo i dag, helt hvit test.
Gratulerer!!!Endelig! Etter 3år med prøving![]()
GratulererEndelig! Etter 3år med prøving![]()

GratulererEndelig! Etter 3år med prøving![]()
Hurra! Ser bra ut!Her er morgenens 13 DPO ved siden av gårsdagens ettermiddagstest 12 DPO. Skulle gjerne sett at streken ble litt tydeligere i dag, men den er jo hvertfall der...
HURRA BABYEndelig! Etter 3år med prøving![]()

Jeg ser dessverre ingenting.God morgen!
Fikk litt brunlig utflod i går, så jeg tenkte at nå kom mensen. Men i morges var det ingenting, så jeg måtte teste. Jeg kan skimte en strek, men hva ser dere?![]()
Ser ut som en rød strek! Ta flere for å være sikkerHei!Noen som kan hjelpe meg med denne? Er den positiv eller skyggestrek? Er en skyggestrek til høyre. Men er streken til venstre også skygge? Er 9-11 dpo eller noe der omkring.

Hei!Noen som kan hjelpe meg med denne? Er den positiv eller skyggestrek? Er en skyggestrek til høyre. Men er streken til venstre også skygge? Er 9-11 dpo eller noe der omkring.
Jeg serGod morgen!
Fikk litt brunlig utflod i går, så jeg tenkte at nå kom mensen. Men i morges var det ingenting, så jeg måtte teste. Jeg kan skimte en strek, men hva ser dere?![]()
Takk for svar! Jeg får ta en til i morgen tidlig. Blir jo helt tullerusk i hodet av en sånn testSer ut som en rød strek! Ta flere for å være sikker![]()
Takk for svarSer ut som den er positiv![]()
Hei!Noen som kan hjelpe meg med denne? Er den positiv eller skyggestrek? Er en skyggestrek til høyre. Men er streken til venstre også skygge? Er 9-11 dpo eller noe der omkring.