lusemus 71
Forumet er livet
Vanskelig og si, er det CB ukes ?Fikk disse i går og i dag tidlig, men negativ CB digital. Kan det være feil på strimlene og at jeg ikke er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig og si, er det CB ukes ?Fikk disse i går og i dag tidlig, men negativ CB digital. Kan det være feil på strimlene og at jeg ikke er gravid?
Ser streken10dpo og fikk denne i dag.
Er det håp ?
Ser at det blir dårlig kvalitet når man laster opp noe![]()
Nydelige streker! Jeg også prøvde meg på digital igjen idag
HURRA BABY

Vanskelig å se på bildet, hertfall på iPaden min. Legg gjerne in nflere bilder når du tester mer. Spennende!!10dpo og fikk denne i dag.
Er det håp ?
Ser at det blir dårlig kvalitet når man laster opp noe![]()
Åh, hurra! Hvor mange dpo?Nydelige streker! Jeg også prøvde meg på digital igjen idagFikk 2-3 selv
Glad!
JaaaHURRA BABY![]()
15dpo idagÅh, hurra! Hvor mange dpo?

Er 11 dpo i dag og har fortsatt disse kjipe testene. Burde jeg begynne å bli bekymret, eller er det for tidlig? 1.ivf for min del. Forøvrig tester fra LloydsPharmacy!
Er 11 dpo i dag og har fortsatt disse kjipe testene. Burde jeg begynne å bli bekymret, eller er det for tidlig? 1.ivf for min del. Forøvrig tester fra LloydsPharmacy!
Jeg mente IKM uke 17...

Tusen takk!Hvor kjøper du first response?![]()
Har slutta og kjøpe dei.Hvilke erfaringer har dere med onestep testene fra eBay?![]()
Hvilke erfaringer har dere med onestep testene fra eBay?![]()
Hva synes dere om denne ?
Jaa, står man må vente i 3 min for å bekrefte ikke gravid og denne kom etter ca 1,5 minuttSer strek. Kom den innen tidsfristen?