lusemus 71
Forumet er livet
Skimter den godt. La den bli sterkareNederste test tatt seint i går kveld, øverste tatt nå nylig. Det er strek på begge, men vanskelig å få frem. El var mest sannsynlig forrige fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter den godt. La den bli sterkareNederste test tatt seint i går kveld, øverste tatt nå nylig. Det er strek på begge, men vanskelig å få frem. El var mest sannsynlig forrige fredag.
Har fått positiv test på makesure også. Så er nok ikke skyggestrek. Men om det utvikler seg bra er ikke sikkert.Ligner litt på skygge som jeg hadde på alle mine babyplan sist måndehåper det ikke er det for din del. Ser strek på øverste og krysser fingrene for at den blir sterkere
![]()
Kjenner til detta. Slik er det kvar mnd med meg og. Tenk om den stygge kjemiske holder seg vekke.Da har nok utviklingen stoppet opp. Makesure testen er negativ igjen og murringene i ryggen har startet![]()
Det er fryktelig kjedelig. Hvorfor blir jeg gravid så ofte? Når ingenting annet fungererKjenner til detta. Slik er det kvar mnd med meg og. Tenk om den stygge kjemiske holder seg vekke.
Jeg har barre fått til svar eggkvaliteten.Det er fryktelig kjedelig. Hvorfor blir jeg gravid så ofte? Når ingenting annet fungererSkal på vannscanning til uken.. Håper nesten han finner noe ulumskheter som kan forklare hvorfor jeg mister gang på gang. Vil ikke at det bare skal være på grunn av eggkvaliteten.
Spørs om du produserer hcg seint i starten.Nå er jeg utrolig forvirret. Tok en test i dag tidlig (babyplan) svak svak strek på testen. Vis vedlegget 291288 Vis vedlegget 291289 skulle på butikken. Dro med meg en rfsu tilidig bare for å se Og da fikk jeg også svak strekVis vedlegget 291290 Vis vedlegget 291291 Skjønner ingenting. Temp grafen er fortsatt høy. Litt dalende, men ikke mye .Vis vedlegget 291292
Ser godt strekene.Nå er jeg utrolig forvirret. Tok en test i dag tidlig (babyplan) svak svak strek på testen. Vis vedlegget 291288 Vis vedlegget 291289 skulle på butikken. Dro med meg en rfsu tilidig bare for å se Og da fikk jeg også svak strekVis vedlegget 291290 Vis vedlegget 291291 Skjønner ingenting. Temp grafen er fortsatt høy. Litt dalende, men ikke mye .Vis vedlegget 291292
Ja, håper det. Skjønner ingenting Jeg ser jo strekene. Og kan ikke skjønne at det skal være skygge på begge merkene. Selvom de er kjent for det begge toSpørs om du produserer hcg seint i starten.

Får barre håpe den blir sterkere i morgonJa, håper det. Skjønner ingenting Jeg ser jo strekene. Og kan ikke skjønne at det skal være skygge på begge merkene. Selvom de er kjent for det begge to![]()

Har lyst å høre om jeg får lov å ta det. Skal til gyn til uken for vannscanning. Har etter ma med påfølgende utskrapning kun hatt kjemiske. I april er dette 1 år siden. Egget fester seg jo nesten hver syklus for så å stoppe opp etter kun få dager. Syns det er rart. Opplever også mer ustabil syklus, med sein el og kort lutealfase. Bruker crinone fra eggløsning samt wild yam. Hjelper tydeligvis ikke. Har lyst å be om amh, samt hormonstatus. Ønsker egentlig hystereskopi, men det utfører ikke min gyn. Men han mente vannscanning kan avdekke og at om han finner noe så kan jeg henvises videre.Jeg har barre fått til svar eggkvaliteten.
Håper det går rette vegen for deg. Skal du teste amh igjen ?
Misunner dokke som får hjelp. Jeg fikk ikkje hjelp og jeg tror det ligger i at siste barn var da jeg var 40 år. Dei finner ingen feil på ul el blodprøver. Men det har godt snart 1 år siden amh var på 4 så den er vel under 3 nå.Har lyst å høre om jeg får lov å ta det. Skal til gyn til uken for vannscanning. Har etter ma med påfølgende utskrapning kun hatt kjemiske. I april er dette 1 år siden. Egget fester seg jo nesten hver syklus for så å stoppe opp etter kun få dager. Syns det er rart. Opplever også mer ustabil syklus, med sein el og kort lutealfase. Bruker crinone fra eggløsning samt wild yam. Hjelper tydeligvis ikke. Har lyst å be om amh, samt hormonstatus. Ønsker egentlig hystereskopi, men det utfører ikke min gyn. Men han mente vannscanning kan avdekke og at om han finner noe så kan jeg henvises videre.
Joda, dette var mens jeg så smått blødde. Fortsatt negativ test og ikke mer blødning så da får vi se hva som skjer. Måtte jo være noe rart med den testenMen heksa er ikkje kommen. Så ikkje gi opp.
Har EL-strimler og, prøvde en nå og teststreken der er bittelitt svakere enn kontrollstreken. Hvor fort etter siste blødningsdag kan man forvente at LH stiger tro? Har hatt korte sykluser etter prevensjonsslutt.Det er en utfordring å godta at kroppen ikke vil. Sist jeg var hos gyn , det er ikke så lenge siden jeg var hos han. han var egentlig positiv på mine vegne. Men nå har vi prøvd i snart 2 år.. Det er mange måneder med mye sorg, tårer og smerte. Jeg spør meg selv oftere og oftere om jeg orker og tåler mer skuffelse og motgang. Jeg sier stopp. Så kommer tiden rundt eggløsning så greier vi ikke la vær å forsøke. Ønske er jo så stortMisunner dokke som får hjelp. Jeg fikk ikkje hjelp og jeg tror det ligger i at siste barn var da jeg var 40 år. Dei finner ingen feil på ul el blodprøver. Men det har godt snart 1 år siden amh var på 4 så den er vel under 3 nå.
Håper det finner noe som hindrer kjemisk som du få. Sist jeg var gravid (mista BO) var jeg 45 år så ikkje gi opp
Spør om å bli sjekka for lupus antikoagulant. Om du har det, så er det vanskelig å bli gravid.Testrekken fra en eldgammel testetøs. Kjenner det umiskjennelige trykket i ryggen jeg får når den kjemiske lusker rundt neste sving. Øverste fra make sure tatt i dag, nederst i går. Babyplan øverste tatt i ettermiddag.
Er det noe som man kan få, eller er dette medfødt?Jeg har to friske graviditeter bak meg i relativt voksen alder. Ene unnfanget i pp 1 andre tok litt lengre tid men langt under 1 år. Ingen abort historikk før etter jeg fødte barn nummer 2. Er nå 41 år har prøvd siden jeg var 39 år på tredjemannSpør om å bli sjekka for lupus antikoagulant. Om du har det, så er det vanskelig å bli gravid.
Jeg ble testa for det, da jeg hadde flere kjemisk. Fikk en pos prøve og en NEG prøve, så legen var usikker. Men fikk hjelp. Brukte albyl-e under begge svangerskapene.