Føler jeg ser mer på denneFortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler jeg ser mer på denneFortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()

noen med streksyn som er våkne?
Ser noe der, klarte ikke å se noe på testene i går. Håper den sitter nå!noen med streksyn som er våkne?
Her ser jeg noe svaktnoen med streksyn som er våkne?
Synes jeg ser en strek jegnoen med streksyn som er våkne?

Vanskelig å få med på bilde. Den er mer synlig i virkeligheten. Jeg er livredd for kjemiskSer noe der, klarte ikke å se noe på testene i går. Håper den sitter nå!
Tydelig strek på begge! Dette ser lovende ut!!!Her er testen tørket
Sterkare i dagnoen med streksyn som er våkne?
Ser den kjempe godtHer er testen tørket
Skimter så vit på den.Stusser litt da, tok babyplan på samme urin. Øverste fra i dag, de to nederste fra i går. Enten så er ikke de så sensitive som 10 eller så er kanskje makesure enda mer sensitiv? Eller så er det fargestoffet kanskje? Ser helt blank ut den fra babyplan tatt i dag
Er så redd det for at det ender med kjemisk eller nok en sa eller maSer den kjempe godt![]()
Ser på alle !Stusser litt da, tok babyplan på samme urin. Øverste fra i dag, de to nederste fra i går. Enten så er ikke de så sensitive som 10 eller så er kanskje makesure enda mer sensitiv? Eller så er det fargestoffet kanskje? Ser helt blank ut den fra babyplan tatt i dag
Jeg ser også på alle testene du har lagt utStusser litt da, tok babyplan på samme urin. Øverste fra i dag, de to nederste fra i går. Enten så er ikke de så sensitive som 10 eller så er kanskje makesure enda mer sensitiv? Eller så er det fargestoffet kanskje? Ser helt blank ut den fra babyplan tatt i dag
Stusser litt da, tok babyplan på samme urin. Øverste fra i dag, de to nederste fra i går. Enten så er ikke de så sensitive som 10 eller så er kanskje makesure enda mer sensitiv? Eller så er det fargestoffet kanskje? Ser helt blank ut den fra babyplan tatt i dag[/n
Hei! Eg har trua! Makesure 25 viste strek to dager før tidligtesten til babyplan hos meg...! Eg er gravid i uke 5 no![]()
Ikke sikkert urinen din er like konsentrert på morgenen som på ettermiddag.Syns jeg skimter på morgenurin idag. Men vanskelig å se![]()