Sola1991
Glad i forumet
Wææ. Tør liksom ikke helt tro på streken siden så mange har fått skygge på disse!Ser den godt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wææ. Tør liksom ikke helt tro på streken siden så mange har fått skygge på disse!Ser den godt![]()
Så spennende! Vet ikke sikkert når eggløsning var, men muligens fredag. La inn aksjer torsdag kveld.Jeg ser streker jeg![]()
Tørr ikke håpe for mye. Skal på vannscanning i neste uke.. Håper jeg kan avlyse timen.Skimter streken, la det bli sterkere![]()
Her skal me ha TROAWææ. Tør liksom ikke helt tro på streken siden så mange har fått skygge på disse!![]()
Skimter jeg og strek. La det bli sterkareJeg skimter noe på alle testene i virkeligheten, her er de tørket..
Det hadde vert det beste og fått 2 streker på G testen.Tørr ikke håpe for mye. Skal på vannscanning i neste uke.. Håper jeg kan avlyse timen.
ser alle tre strekene! la det bli sterkere!Jeg skimter noe på alle testene i virkeligheten, her er de tørket..
Er realistisk etter enormt mange kjemiske. Dessuten kom eggløsning forsinket denne pp og gikk tom for el tester til slutt. Egget har nok festet seg tidlig siden jeg får strek på testene i dag. Hadde litt spor sv brunt på utflod for 2 dager siden. Tenker det muligens festet seg på tirsdag. Kjente litt stikking i venstre side også. Har dårlig erfaring med sein el og at egget fester seg tidlig. Men har jo generelt mye dårlige erfaringer siste 1 1/2 året så da er det ikke lett å være positiv.ser alle tre strekene! la det bli sterkere!![]()
nederste bildet er redigert med kontrast.Skimter noe la det bli sterkereBabyplan sin skyggestrek? Eller er det ikke strek i det heletatt ? Jeg begynner å bli gal på streker , så forundrer meg ikkenederste bildet er redigert med kontrast.
jeg ser også strek :-DBabyplan sin skyggestrek? Eller er det ikke strek i det heletatt ? Jeg begynner å bli gal på streker , så forundrer meg ikkenederste bildet er redigert med kontrast.
Skimter noe på den, hvor mange dpo er du?Babyplan sin skyggestrek? Eller er det ikke strek i det heletatt ? Jeg begynner å bli gal på streker , så forundrer meg ikkenederste bildet er redigert med kontrast.
Jeg er 8 dpo... ja skimter jeg også , men prøver å ikke ha forhåpningerSkimter noe på den, hvor mange dpo er du?
Jeg ser en liten oppsamling nederst på testen der streken skulle vært, har fått sånn selv og da var det skyggestrekBabyplan sin skyggestrek? Eller er det ikke strek i det heletatt ? Jeg begynner å bli gal på streker , så forundrer meg ikkenederste bildet er redigert med kontrast.

Da får vi håpe den er sterkere i morgen.Jeg er 8 dpo... ja skimter jeg også , men prøver å ikke ha forhåpninger![]()
Det jeg tenker . Skal ta en om en halvtime , da det har gått ca fire timer . Se om samme skyggen dukker opp. Utrolig irriterende !! Takk <3Jeg ser en liten oppsamling nederst på testen der streken skulle vært, har fått sånn selv og da var det skyggestrekEnda tidlig på 8 dpo da, krysser fingrene for deg!!
![]()
Skimter så vitt strek. Blir nok sterkare i morgonTok en babyplan test til, øverst fra i dag tidlig nederst tatt nå. Ser noe, men vanskelig å få med på bildet![]()