Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Da legger jeg bort testene selv om jeg har et par igjen!
Orker ikke bekymre med for de ukene, om de øker osv!
Bare å stole på kroppen nå!![]()
Svak skygge ja..Den berømte skyggestreken vel? Vis vedlegget 291065
Æsj, kanskje skyggen blir noe da 9dpoSvak skygge ja..
Det kan hende du er gravid nå? Mange gravide blør under svangerskap... Men det kan også hende at du har hatt en spontanabortNå trenger jeg hjelp... Aner ikke når eggløsning har vært, har hatt syklus på mellom 22 og 28/29 dgr siden prevensjonsstopp før jul. Trodde jeg hadde mensen nå, for har vært som om jeg har hatt det siden tirsdag. Blør betydelig mindre igjen nå. Hele uken før blødning har det vært kraftige murringer døgnet rundt. Bestilte fra billigtester som ikke rakk å komme før jeg begynte så smått å blø for hadde ikke kjent lignende murring før, så la de bare vekk. Fikk plutselig et infall om å teste for moro skyld nå tross blødning. Spørsmålet er: har noen av dere noen erfaring med at en strimmel ser sånn ut tross at man mener selv at man har mensen? Bildet er tatt lenge før tiden man skal lese av innen..

Det kan hende du er gravid nå? Mange gravide blør under svangerskap... Men det kan også hende at du har hatt en spontanabort![]()
Det kan hende du er gravid nå? Mange gravide blør under svangerskap... Men det kan også hende at du har hatt en spontanabort![]()

Æææ. Det tør jeg nesten ikke tro påJeg ser!!![]()

Jeg serIkke bare jeg som ser denne? Vis vedlegget 291087
Herregud, jeg er helt skjelven jeg nå. Må ta en tilJeg ser![]()

Jeg ser streker jegTok tre tester nå på samme urin. To fra make sure og en babyplan begge tidlig tester. Den testen alene er tatt nettopp de andre to etter st de tørket. Streken var tydeligere før de tørket.Vet ikke sikkert dpo. Men ikke mer en 7 dpo tror jeg. Vêr ikke om jeg har fått streksyn eller om de er reelle, syns bedre i virkeligheten da.

WowDa legger jeg bort testene selv om jeg har et par igjen!
Orker ikke bekymre med for de ukene, om de øker osv!
Bare å stole på kroppen nå!![]()

Skimter strekDen berømte skyggestreken vel? Vis vedlegget 291065
Skimter godt strekNå trenger jeg hjelp... Aner ikke når eggløsning har vært, har hatt syklus på mellom 22 og 28/29 dgr siden prevensjonsstopp før jul. Trodde jeg hadde mensen nå, for har vært som om jeg har hatt det siden tirsdag. Blør betydelig mindre igjen nå. Hele uken før blødning har det vært kraftige murringer døgnet rundt. Bestilte fra billigtester som ikke rakk å komme før jeg begynte så smått å blø for hadde ikke kjent lignende murring før, så la de bare vekk. Fikk plutselig et infall om å teste for moro skyld nå tross blødning. Spørsmålet er: har noen av dere noen erfaring med at en strimmel ser sånn ut tross at man mener selv at man har mensen? Bildet er tatt lenge før tiden man skal lese av innen..
Ser den godtIkke bare jeg som ser denne? Vis vedlegget 291087
Skimter streken, la det bli sterkereTok tre tester nå på samme urin. To fra make sure og en babyplan begge tidlig tester. Den testen alene er tatt nettopp de andre to etter st de tørket. Streken var tydeligere før de tørket.Vet ikke sikkert dpo. Men ikke mer en 7 dpo tror jeg. Vêr ikke om jeg har fått streksyn eller om de er reelle, syns bedre i virkeligheten da.