lusemus 71
Forumet er livet
Ser streken uten og myseHcg fortsetter å stige litt enda for i dag er babyplan testen litt sterkere enn i går. Tom for makesure tester. Jeg er maks 9 dpo, muligens bare 8 dpo. Øverste tatt nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser streken uten og myseHcg fortsetter å stige litt enda for i dag er babyplan testen litt sterkere enn i går. Tom for makesure tester. Jeg er maks 9 dpo, muligens bare 8 dpo. Øverste tatt nå
Alltid to streker på de der... :-(Vis vedlegget 291376 Jeg kjøpte ved en feiltagelse testpinner til clearblue monitor. Jeg har ikke monitor. Trodde det var testpinner til el test. Tok en g test fra den pakken i går. Syns jeg ser antydning til en strek...? Eller blir disse testene alltid slik kanskje??
OkAlltid to streker på de der... :-(
Jeg har gjort det samme flere ganger.. men hvor i syklus er du??
Er 7-8 dpo, tror jeg. Litt syklustull etter jeg mistet i desember.Jeg har gjort det samme flere ganger.. men hvor i syklus er du??
Ja men da er det jo massevis av håp! Da er det jo uansett alt for tidelig å teste :-DEr 7-8 dpo, tror jeg. Litt syklustull etter jeg mistet i desember.
Vis vedlegget 291376 Jeg kjøpte ved en feiltagelse testpinner til clearblue monitor. Jeg har ikke monitor. Trodde det var testpinner til el test. Tok en g test fra den pakken i går. Syns jeg ser antydning til en strek...? Eller blir disse testene alltid slik kanskje??
Det kan gå.Ett aldri så lite spm, jeg skal ha EL 15 mars men samboer reiser på jobb i morgen tidligvi fikk lagt inn aksjer hver dag denne uken, kan vi være heldige og håpe at det funker tror dere?
el test idag var negativ, men idag morges fikk jeg blankt slim med litt blod og utpå dagen litt stikkinger og rosa kremete utflod(kommer bare når jeg går på do)

Det er en strek på den øverste

Jeg ser, men om det stemmer at du er 14 dpo er jeg enig i at de er litt svake. Helt sikker på el?Er dette tullestreker? 14 dpo og hadde en kraftig blødning 10 og 11 dpo.. De er vell kanskje uansett for svak for å være 14 dpo![]()
Hadde positiv eggløsningstest for 15 dager siden, så ganske sikker ja.. Tar nye tester i morgen og ser om det fortsatt er strekJeg ser, men om det stemmer at du er 14 dpo er jeg enig i at de er litt svake. Helt sikker på el?

Kan jo så klart skje at egget fester seg seint også. Men du blødde som en vanlig mens eller? Det er i hvert utslag på alle testene dineHadde positiv eggløsningstest for 15 dager siden, så ganske sikker ja.. Tar nye tester i morgen og ser om det fortsatt er strek![]()
Blødde mye i to dager så stoppet det helt opp. Åpnet en ny pakke med tester nå i tilfelle det var noe med testene, strek på den og. Har snart tatt ett tresifret antall tester siden vi begynte å teste, aldri fått strek før. Kan være at det er noe annet i urinen de reagerer påKan jo så klart skje at egget fester seg seint også. Men du blødde som en vanlig mens eller? Det er i hvert utslag på alle testene dine