Den skyggen der var jo veldig synlig da..Fortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den skyggen der var jo veldig synlig da..Fortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()
Syns du ? Jeg føler øya mine har gjort meg blind på streker nåDen skyggen der var jo veldig synlig da..

Er det ikke farge på den streken der da?Fortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()
Syns du det ? Eneste bildet jeg fikk til som man kunne se litt. Syns det virket som en skygge, men jeg er veldig tidlig da. Kun 8dpo <3 men føler meg litt blind på streker nå, for jeg har studert så mange testerEr det ikke farge på den streken der da?![]()
skulle kanskje prøvd en annen test, men vet ikke hvilken...Vent noen dager og prøv en CB plusSyns du det ? Eneste bildet jeg fikk til som man kunne se litt. Syns det virket som en skygge, men jeg er veldig tidlig da. Kun 8dpo <3 men føler meg litt blind på streker nå, for jeg har studert så mange testerskulle kanskje prøvd en annen test, men vet ikke hvilken...
Jeg syns den streken var mer tydelig enn de andre testene dine! Syns også jeg kan se farge i denSyns du ? Jeg føler øya mine har gjort meg blind på streker nå![]()

Hmm. Nå har den tørka , så umulig å se noeJeg syns den streken var mer tydelig enn de andre testene dine! Syns også jeg kan se farge i den![]()
men hadde vært veldig morro om det stemte ! Men tørr absolutt ikke å ha noe forhåpninger
kjenner jeg meg selv rett er jeg på apoteket før det stenger
hadde vært artig å testet med en helt annen testJa! Jeg ville prøvd en clearblue early! Spennende å se om det kommer noe på de andre testene ogsåHmm. Nå har den tørka , så umulig å se noemen hadde vært veldig morro om det stemte ! Men tørr absolutt ikke å ha noe forhåpninger
kjenner jeg meg selv rett er jeg på apoteket før det stenger
hadde vært artig å testet med en helt annen test
jeg er like spent som deg!Ser den jeg og. Krysser og håper det blir sterkareFortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()
Skal prøve denJa! Jeg ville prøvd en clearblue early! Spennende å se om det kommer noe på de andre testene ogsåjeg er like spent som deg!
Fortsatt skygge. Møkkatestermen nå har jeg ikke fler igjen . Så nå får jeg ikke testet mere . Enten tar jeg en clearblue tidlig om ett par dager , eller så ser jeg om tr dukker opp på mandag
![]()
GratulererFin stigningDe 3 nederste er fra i dag, de 2 siste er tatt nå Wææ så gøy å se stigningen!
15 dpo, følger nok med til den er like sterk som teststreken Ta ny digital til mandag som burde vise 2-3 da. 4+1 i dag Fortsatt litt fjernet, hjelper med testing 2 gang på snart 3 år jeg får positiv(MA første gangen).Gratulererhvilken dpo er du?
WOW BABYFin stigningDe 3 nederste er fra i dag, de 2 siste er tatt nå Wææ så gøy å se stigningen!

Har opplevd før at jeg trodde jeg hadde positiv test også var det bare en skyggestrek . Ble helt knust for var rimelig sikker... sikkert derfor jeg ikke jubler. Men symptomene blir det bare mer og mer avHåper det blir merjeg hadde blitt kjempeglad, for jeg har aldri fått skygge.
Har opplevd før at jeg trodde jeg hadde positiv test også var det bare en skyggestrek . Ble helt knust for var rimelig sikker... sikkert derfor jeg ikke jubler. Men symptomene blir det bare mer og mer avjeg skal ta en clearblue etterpå bare for å teste med noe annet enn strimmel
![]()
Skimter godt strek![]()
Men heksa er ikkje kommen. Så ikkje gi opp.Ja.. Men test imorges og ikveld er helt hvit så da var det bare et eller annet rart![]()