Oss testetøser imellom

Jeg fikk det samme som deg. sterkere i går på kvelden en jeg gjorde på morningen i dag jeg også. Skal snart teste igjen så da får jeg se om den har blitt sterkere igjen:facepalm:
Si ifra når du har testet :happy: Blir jo beroliget av at testen i ettermiddag var mye sterkere enn i morges, men så rart at de to testene ble svakere i morges når de var sterkere i går. Blir helt tullete :dead:

Gikk på en smell! Er vel rundt 3-4 dpo :hilarious::hilarious::hilarious: ventet resultat for å si det sånn! Hahah

Vedlegg

• 00AF7274-A9E3-43F9-8D2B-4704D480045E.jpeg
    00AF7274-A9E3-43F9-8D2B-4704D480045E.jpeg
    21,5 KB · Visninger: 111
Si ifra når du har testet :happy: Blir jo beroliget av at testen i ettermiddag var mye sterkere enn i morges, men så rart at de to testene ble svakere i morges når de var sterkere i går. Blir helt tullete :dead:
Da har jeg testet igjen og den er sterkere en den på morgenen. Selv om det ikke er klare streker. Kan legge ut bilde når den har tørket litt.
20190203_152936.jpg
20190203_153221.jpg

Jeg er 7 dpo i dag. Vet med sikkerhet at jeg hadde el forrige uke. Og skal ha mens neste søndag.. Jeg er så desperat etter å begynne med testingen, men vet jo selv at 7 dpo er litt vel tidlig.. Så bare for å tisse på noe, så tok jeg en el-test.. (Ja, vet jeg er rar:hilarious:) Men, hvorfor i alle dager får jeg to streker? Jeg skal jo ikke ha el nå, og gubben er jo i Sveits!! Blir sykt stressa.... :confused:

Vedlegg

• 8ABDFD71-233E-4909-A246-FCCB9CD588EE.jpeg
    8ABDFD71-233E-4909-A246-FCCB9CD588EE.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 122
Jeg er 7 dpo i dag. Vet med sikkerhet at jeg hadde el forrige uke. Og skal ha mens neste søndag.. Jeg er så desperat etter å begynne med testingen, men vet jo selv at 7 dpo er litt vel tidlig.. Så bare for å tisse på noe, så tok jeg en el-test.. (Ja, vet jeg er rar:hilarious:) Men, hvorfor i alle dager får jeg to streker? Jeg skal jo ikke ha el nå, og gubben er jo i Sveits!! Blir sykt stressa.... :confused:

Det kan vel være et tegn på at du er gravid :):) ville tatt gtest hvis du har?!

Det kan vel være et tegn på at du er gravid :):) ville tatt gtest hvis du har?!

Ja, har masse tester.. Men er redd testen skal vise negativt når det er så tidlig.. Kan jo prøve i morgen med morgenurin, da er jeg 8dpo.. Nå har jeg nettopp drukket en 1,5 l Pepsi Max, så stygt redd for at den urinen er passe utvannet :smiley-bounce022

Jeg har tenkt for meg selv at folk er gale som driver å tester mange ganger om dagen:p Skjønner rimelig godt hvorfor dere gjør det for jeg er der selv nå:banghead::wtf: haha. Jeg har test 2 ganger allerede i dag, men vurderer en til i kveld:rolleyes: for det er så gøy med positive tester og se om det er noe forandring på di.:love7

Jeg har tenkt for meg selv at folk er gale som driver å tester mange ganger om dagen:p Skjønner rimelig godt hvorfor dere gjør det for jeg er der selv nå:banghead::wtf: haha. Jeg har test 2 ganger allerede i dag, men vurderer en til i kveld:rolleyes: for det er så gøy med positive tester og se om det er noe forandring på di.:love7
Ja ikke sant:hilarious: jeg driver å sparer opp til min tredje testerunde i dag! :hilarious:

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste mere i dag, men litt redd for at det blir en til før jeg legger meg. Skal ut å kjøpe digital i morgen tidlig.

Ja jeg har sitter oppe å tatt siste test 00.30 hver natt nå:hilarious: du er jammen tøff, jeg er livredd de digitale så blir nok ikke noen digital på meg på en stund:hilarious:

Ja jeg har sitter oppe å tatt siste test 00.30 hver natt nå:hilarious: du er jammen tøff, jeg er livredd de digitale så blir nok ikke noen digital på meg på en stund:hilarious:
Tøff og tøff:happy3 Jeg er en av de heldige som det klaffet for etter bare 3pp. Selv om det har blitt en del tester opp igjennom årene, men de har bare vært negative di siste årene så har litt trua på positiv digital i morgen.da er det dagen før ikm.Såpass ja, da sover jeg søtt;) blir nok i 23 tiden på meg.

Back
Topp