TreVilBliFire
Blir kjent med forumet
Jeg er 12 dpo i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 11Jeg er 12 dpo i dag
Si ifra når du har testetJeg fikk det samme som deg. sterkere i går på kvelden en jeg gjorde på morningen i dag jeg også. Skal snart teste igjen så da får jeg se om den har blitt sterkere igjen![]()
Blir jo beroliget av at testen i ettermiddag var mye sterkere enn i morges, men så rart at de to testene ble svakere i morges når de var sterkere i går. Blir helt tullete 
Så bra! Ser lovende ut!Jeg er 11fant ut at testene og urinen min var litt uenige bare jeg
![]()
Da har jeg testet igjen og den er sterkere en den på morgenen. Selv om det ikke er klare streker. Kan legge ut bilde når den har tørket litt.Si ifra når du har testetBlir jo beroliget av at testen i ettermiddag var mye sterkere enn i morges, men så rart at de to testene ble svakere i morges når de var sterkere i går. Blir helt tullete
![]()
Jeg ser streken godt!Da har jeg testet igjen og den er sterkere en den på morgenen. Selv om det ikke er klare streker. Kan legge ut bilde når den har tørket litt.Vis vedlegget 287554 Vis vedlegget 287555
Så gøy!Baby baby babyVar nok bare urinen og testene som ikke var helt enig i dag! 11dpo![]()

Åååh, såå bra!!!Var nok bare urinen og testene som ikke var helt enig i dag! 11dpo![]()
) Men, hvorfor i alle dager får jeg to streker? Jeg skal jo ikke ha el nå, og gubben er jo i Sveits!! Blir sykt stressa.... Jeg er 7 dpo i dag. Vet med sikkerhet at jeg hadde el forrige uke. Og skal ha mens neste søndag.. Jeg er så desperat etter å begynne med testingen, men vet jo selv at 7 dpo er litt vel tidlig.. Så bare for å tisse på noe, så tok jeg en el-test.. (Ja, vet jeg er rar) Men, hvorfor i alle dager får jeg to streker? Jeg skal jo ikke ha el nå, og gubben er jo i Sveits!! Blir sykt stressa....
![]()
Det kan vel være et tegn på at du er gravidville tatt gtest hvis du har?!

haha. Jeg har test 2 ganger allerede i dag, men vurderer en til i kveld
Ja ble så lettetÅååh, såå bra!!!![]()
Ja ikke santJeg har tenkt for meg selv at folk er gale som driver å tester mange ganger om dagenSkjønner rimelig godt hvorfor dere gjør det for jeg er der selv nå
haha. Jeg har test 2 ganger allerede i dag, men vurderer en til i kveld
for det er så gøy med positive tester og se om det er noe forandring på di.
![]()
jeg driver å sparer opp til min tredje testerunde i dag! 
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste mere i dag, men litt redd for at det blir en til før jeg legger meg. Skal ut å kjøpe digital i morgen tidlig.Ja ikke santjeg driver å sparer opp til min tredje testerunde i dag!
![]()
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke teste mere i dag, men litt redd for at det blir en til før jeg legger meg. Skal ut å kjøpe digital i morgen tidlig.
du er jammen tøff, jeg er livredd de digitale så blir nok ikke noen digital på meg på en stund
Tøff og tøffJa jeg har sitter oppe å tatt siste test 00.30 hver natt nådu er jammen tøff, jeg er livredd de digitale så blir nok ikke noen digital på meg på en stund
![]()
Jeg er en av de heldige som det klaffet for etter bare 3pp. Selv om det har blitt en del tester opp igjennom årene, men de har bare vært negative di siste årene så har litt trua på positiv digital i morgen.da er det dagen før ikm.Såpass ja, da sover jeg søttWowDa har jeg testet igjen og den er sterkere en den på morgenen. Selv om det ikke er klare streker. Kan legge ut bilde når den har tørket litt.Vis vedlegget 287554 Vis vedlegget 287555