B
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babystreker!!12dpoøverste en vanlig babyplan
![]()
Tusen takk for kryssede fingre, godt at man kan være manisk tester her inne, blant likesinnede..mens man venter og venterHåper det går braer noe skumle greier. Var en liten frykt inni meg om at det skulle stå ikke gravid, men der lyste opp mot meg
den står å jobber i en evighet så man rekker å tenke alt mulig imens
krysser alt som kan krysses for deg.

Ser jo ut som det går riktige veien det her12dpoøverste en vanlig babyplan
![]()

Ser jo ut som det går riktige veien det her![]()

Vis vedlegget 287652 Oj, jeg tok denne RFSU strimmelen akkurat nå, akkurat passert 5 minutter da jeg tok bildet. Da må vel digital bli positiv når jeg kommer fra jobb i kveld
Den jeg tok på morgenurin hadde en strek som såvidt kunne skimtes forresten, så disse testene fører til mye usikkerhet!!
Positiv kjør påHva tenker dere om den EL testen her? Positiv eller negativ?![]()
WOWDagens testsiden mine tester ikke blir så sterk på morgen urinen så tisset jeg kl 5 også tisset jeg kl 8 igjen og testet.Digital etterpå
Vis vedlegget 287631
HURRA BABYHelt skjelven jeg. Bare å komme meg forbi ikm nå som er i morgenVis vedlegget 287640
WOW12dpoøverste en vanlig babyplan
![]()
WOWVis vedlegget 287652 Oj, jeg tok denne RFSU strimmelen akkurat nå, akkurat passert 5 minutter da jeg tok bildet. Da må vel digital bli positiv når jeg kommer fra jobb i kveld
Den jeg tok på morgenurin hadde en strek som såvidt kunne skimtes forresten, så disse testene fører til mye usikkerhet!!
Definitivt positivHva tenker dere om den EL testen her? Positiv eller negativ?![]()

Er nok baby på gangSer ut til at det stiger fint![]()
Håper detEr nok baby på gang![]()