Oss testetøser imellom

Har det rabla for meg eller ser flere? Er etter 20 min. Ble så lei når den var negativ etter tre min at jeg la den fra meg og da jeg skulle gå å kaste den syns jeg at jeg kunne se en. Vet det er etter tidsfristen men aldri fått skygge på disse pga det før. Make sure 25mlu.
Jeg skimter, håper den blir fortere positiv i morgon :)

Svakere tester her i dag.. 13dpo

Vedlegg

• IMG_20190205_101051.jpg
    IMG_20190205_101051.jpg
    23,6 KB · Visninger: 141
Svakere tester her i dag.. 13dpo
Syns disse var veldig fine jeg? Ikke svakere enn i går? Jeg husker at jeg hadde sterke streker om kvelden, om morningen dagen etterpå var det nesten ikke strek.. men må ettermiddags urin og kvelds urin så ble de sterke igjen. Så det trenger ikke bety noe om testene dine er litt svakere i dag :-)

Syns disse var veldig fine jeg? Ikke svakere enn i går? Jeg husker at jeg hadde sterke streker om kvelden, om morningen dagen etterpå var det nesten ikke strek.. men må ettermiddags urin og kvelds urin så ble de sterke igjen. Så det trenger ikke bety noe om testene dine er litt svakere i dag :)

Har pleid å ha sterkere om kvelden jeg også, men ikke denne runden, da har det vært 2.dobesøk fra morgenen som har vært best.. Men det dobler seg jo annenhver dag, så får satse på at de er bedre i morgen.. Den er mye svakere på babyplan tidlig testen og litt sterkere på den vanlige.. Skjønner ingenting jeg.. Må slutte å teste tror jeg:bag:

Back
Topp