lusemus 71
Forumet er livet
WOW KOR DEILIGT

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
WOW KOR DEILIGT

Jeg skimter, håper den blir fortere positiv i morgonHar det rabla for meg eller ser flere? Er etter 20 min. Ble så lei når den var negativ etter tre min at jeg la den fra meg og da jeg skulle gå å kaste den syns jeg at jeg kunne se en. Vet det er etter tidsfristen men aldri fått skygge på disse pga det før. Make sure 25mlu.
Ja, syns jeg ser en svak strekNoen som ser noe? Ikm på fredag - 10 dpo i dag
Veldig! Nå må bare ukene gå og lille spire holde seg der inne!WOW KOR DEILIGT![]()

Gratulerer❤ hva blir termin dato?
Tusen takkGratulerer❤ hva blir termin dato?
Termin er 18. oktober, regnet ut fra unnfangelse. Eggløsning var syklusdag 12 Har du testet idag?Livredd for at det bare er skygge nå da. Tror det er det ![]()
Ja, jeg kan se en antydning til strek i dag også. Men vanskeligere å få på bilde, så da må jo streken i går være skyggeHar du testet idag?![]()
Ja, jeg kan se en antydning til strek i dag også. Men vanskeligere å få på bilde, så da må jo streken i går være skyggeVis vedlegget 287768Vis vedlegget 287770
Syns disse var veldig fine jeg? Ikke svakere enn i går? Jeg husker at jeg hadde sterke streker om kvelden, om morningen dagen etterpå var det nesten ikke strek.. men må ettermiddags urin og kvelds urin så ble de sterke igjen. Så det trenger ikke bety noe om testene dine er litt svakere i dagSvakere tester her i dag.. 13dpo
Bare 8 dpo, så det er fortsatt veldig tidligJeg ser på den øverste jeg!tenker at den er sterkere og mere synlig i morgen
dpo?

Syns disse var veldig fine jeg? Ikke svakere enn i går? Jeg husker at jeg hadde sterke streker om kvelden, om morningen dagen etterpå var det nesten ikke strek.. men må ettermiddags urin og kvelds urin så ble de sterke igjen. Så det trenger ikke bety noe om testene dine er litt svakere i dag![]()

Bare 8 dpo, så det er fortsatt veldig tidlig![]()
Ja, jeg kan se en antydning til strek i dag også. Men vanskeligere å få på bilde, så da må jo streken i går være skyggeVis vedlegget 287768Vis vedlegget 287770
hvor mange dpo er du nå?Er jo babystreker på alleSvakere tester her i dag.. 13dpo
8 dpoJeg ser antydning til noe jeg også. Men ikke godt å sihvor mange dpo er du nå?
Så er jo veldig tidlig Er jo babystreker på alle![]()
Ja herlighet, da kan jo mye skje8 dpoSå er jo veldig tidlig
![]()