Oss testetøser imellom

Jeg er 7 dpo i dag. Vet med sikkerhet at jeg hadde el forrige uke. Og skal ha mens neste søndag.. Jeg er så desperat etter å begynne med testingen, men vet jo selv at 7 dpo er litt vel tidlig.. Så bare for å tisse på noe, så tok jeg en el-test.. (Ja, vet jeg er rar:hilarious:) Men, hvorfor i alle dager får jeg to streker? Jeg skal jo ikke ha el nå, og gubben er jo i Sveits!! Blir sykt stressa.... :confused:
Jeg bruker å få svake G tester på 7 dpo.

Tøff og tøff:happy3 Jeg er en av de heldige som det klaffet for etter bare 3pp. Selv om det har blitt en del tester opp igjennom årene, men de har bare vært negative di siste årene så har litt trua på positiv digital i morgen.da er det dagen før ikm.Såpass ja, da sover jeg søtt;) blir nok i 23 tiden på meg.

Så bra:) Masse lykke til med digital i morgen:D blir ikke så sein test her i kveld da, blir kl 22:hilarious:

Ser ut som det kun var cb som ikke reagerte i går. For denne reagerte i dag så da er det vel avgjort :)

Gratulerer med postitiv test! Nå er jag litt nyfiken bara, men den CB du tok, är du sikker på att det var en plus? att det ikke bara var en som det skal bli en rak strek på? Jag tok nemlig feil av det en gang jag testen :joyful: Bara så rart å få 2-3 på cbd och null-nada på vanlig :bored: Bara ett spörsmål alltså! igen: Grattis!!

Gratulerer med postitiv test! Nå er jag litt nyfiken bara, men den CB du tok, är du sikker på att det var en plus? att det ikke bara var en som det skal bli en rak strek på? Jag tok nemlig feil av det en gang jag testen :joyful: Bara så rart å få 2-3 på cbd och null-nada på vanlig :bored: Bara ett spörsmål alltså! igen: Grattis!!
Jo den var faktisk som du sier. Jeg kikket på esken i kveld. De er jo så like! Så tok bare en V hver på apoteket og rett hjem. Og har alltid vært vandt til kyss, så tok det som en selvfølge. Men var faktisk den med kun strek

Hva tenker dere om den EL testen her? Positiv eller negativ?☺️

Vedlegg

• 4E55A215-C9F0-49CC-8A4C-1171F7EF8D83.jpeg
    4E55A215-C9F0-49CC-8A4C-1171F7EF8D83.jpeg
    90,4 KB · Visninger: 117
Jo den var faktisk som du sier. Jeg kikket på esken i kveld. De er jo så like! Så tok bare en V hver på apoteket og rett hjem. Og har alltid vært vandt til kyss, så tok det som en selvfølge. Men var faktisk den med kun strek

Så da var cb ganska så positiv? :D Så moro! Blev bara så nyfiken! Tack för uppklaring ;)

Dagens test:smiley-angelic003 siden mine tester ikke blir så sterk på morgen urinen så tisset jeg kl 5 også tisset jeg kl 8 igjen og testet.Digital etterpå:smiley-ashamed008
20190204_075822.jpg

Hei damer!

Hva er deres erfaring med RFSU test tidlig strimlene? De med 8 i pk.

Jeg kjøpte to esker, og alle i den første esken ga sterkere utslag enn strimlene i den andre pakken. A1 testen gir tydelig rosa positiv strek. Er 13 dpo, og RFSU gir svake streker nå plutselig..

Hei damer!

Hva er deres erfaring med RFSU test tidlig strimlene? De med 8 i pk.

Jeg kjøpte to esker, og alle i den første esken ga sterkere utslag enn strimlene i den andre pakken. A1 testen gir tydelig rosa positiv strek. Er 13 dpo, og RFSU gir svake streker nå plutselig..
Har aldri brukt RFSU selv, på grunn av det utrolig dårlige ryktet det merket har :)
Gratulerer! Stol på A1 testen :)

Jeg skal teste med digital i kveld, IKM i morgen. Gruer meg litt, tenk hvis det plutselig står Ikke Gravid :dead:
Håper det går bra:rolleyes: er noe skumle greier. Var en liten frykt inni meg om at det skulle stå ikke gravid, men der lyste opp mot meg:p den står å jobber i en evighet så man rekker å tenke alt mulig imens:joyful: krysser alt som kan krysses for deg.

Back
Topp