dorothy91
Forelsket i forumet
Jeg skjønner ikke noe. Jeg er i dag 39 i syklusen De to forrige var på 35 og 37 dager,hvor jeg spotter i 2 dager Før mensen, med litt svakt på dag 1 og økende dag 2,så begynner mens smerter og mensen formiddagen på dag 3 om dere skjønner?
Denne gang har spottet jeg kun litt brunt på fredag, meget sparsomt i går og i dag er det fraværende. Egentlig ikke symptomer på graviditet, foruten skikkelig oppblåst og føler meg sånn kvalm etter et stort måltid konstant, høy temperatur som ikke har droppet. Dag 15 eller 16 dpo så testene burde vært sterkere.
Den ene testen ble tatt dag 13 dpo, tilhører clearblue fertilitetsmonitor, er omdiskutert om den alltid gir to streker eller ikke. Men monitoren sa negativ. Den andre er vanlig clearblue tatt på dag 12,ser såvidt svakt kryss. Den andre er loyds pharmacy tatt i dag, kun etter 1 time urin men den er også omdiskutert på skygge strek. Dog den første jeg tok av de på torsdag hadde ikke sterk, men den tok jeg ikke bilde av.
Jeg fikk sent positivt sist også, men husker ikke når. Jeg trur nok tanta er på vei, men det kan jo være en liten spire som ikke festet seg
Hvis du vet du produserer HCG sent ville jeg tenkt dette var en graviditet jeg altså. Syns ikke lloyds ser ut som skygge? Den har jo tendenser til farge? Har du tatt ny test idag?
Er til å bli gal av