Tok en test til nå som var klart negativ..
Så merkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en test til nå som var klart negativ..
Ser på den grønne der, mens den blå er vel one step fra ebay, og de er generelt lite sensitive og dårlig farge på.Nå er det 2.gang jeg får en slik skygge lignende strek på billigstrimmel siden i går. Hadde og tatt en annen billiggreie litt tidligere på morgenen, one step, samme som den med skygge fra i går men den så nesten helt negativ ut.
De to første bildene er den første jeg tok, ser knapt noe der. 10 dpo I dag.
På den andre type testen syns jeg så noe mer kanskje? Har redigert de litt i tillegg.
Hva tenker dere?
Nå er det 2.gang jeg får en slik skygge lignende strek på billigstrimmel siden i går. Hadde og tatt en annen billiggreie litt tidligere på morgenen, one step, samme som den med skygge fra i går men den så nesten helt negativ ut.
På den andre type testen syns jeg så noe mer kanskje? Har redigert de litt i tillegg.
Hva tenker dere?
Du passet på å ikke tisse over max-streken? Jeg fikk nemlig urin der en gang og da ble det knallpositiv rosa test til tross for at jeg ikke var gravid. Test tatt på vanlig måte var også negativ.Her er vel bevise på at tester lyver.. helt blanke! Har ikke vært på do siden i morges...
Ja. Jeg hadde urin i en kopp og tok kun opp til maks strekenDu passet på å ikke tisse over max-streken? Jeg fikk nemlig urin der en gang og da ble det knallpositiv rosa test til tross for at jeg ikke var gravid. Test tatt på vanlig måte var også negativ.

Ser på den grønne der, mens den blå er vel one step fra ebay, og de er generelt lite sensitive og dårlig farge på.
Siste gang jeg bruker disse testene. Bare lurestreker!! Hadde helt blank test i går og så positiv i dag. Er virkelig noe som ikke stemmer. Testen kan ikke bli så sterk på en dag! Testene fra eBay var det knapt noe på!![]()
Har kun testa med babyplan og eBay strimler. Ebay strimlene er helt klart negativ. Er så irriterendeSå merkelig... Har du andre tester av et annet merke som du kan dobbelt sjekke med?
Min søster fikk falsk positiv med babyplan et par ganger uten å være gravid, men var streken mindre tydelig enn dine og de var grå. Ser at dine er tydelig rosa? Har aldri brukt disse testene da.
Tror jeg er rundt 13 dpo. Venter vel mens i morgen eller mandag.tester som regel på morgenen!Hmm... Hvor mange dpo var du? Tester du alltid med morgen urin?
Kanskje du burde kjøpe en annen test på apotek eller i butikken og CB digital etterhvert?

Forstår deg godt det er og tukle med følelsen om eit sterkt ønske.Ja skikkelig dritt tester!! Er jo ikke måte på heller... men disse skal jeg ha pengene tilbake for! Syns ikke det er greit å lure folk slik. Alle de andre testene jeg har tatt er negativ. Så kjenner jeg blir sint!
Fy flateHer er vel bevise på at tester lyver.. helt blanke! Har ikke vært på do siden i morges...

Ser ein strekNå er det 2.gang jeg får en slik skygge lignende strek på billigstrimmel siden i går. Hadde og tatt en annen billiggreie litt tidligere på morgenen, one step, samme som den med skygge fra i går men den så nesten helt negativ ut.
Hva tenker dere?
Skimter no kjempe svaktJa, stemmer det er one step. Den supersvake skyggestrekene fra i går var kanskje en ørlite tydeligere enn one step fra i dag. Denne var altså fra i går. Holder på å bli litt små sprø av synsing og tyding av streker![]()
14 «dpo» etter fryseforsøk, rugedag 9 av en 5dagers blasto.. Positiv, men for svak til å ha kommet så langtNoen med solskinnshistorier?
Vis vedlegget 285374
Takk for beroligende ordI følge legemhåndboka har de med IVF noe lavere stigning, så er meget mulig at streken din er godt innenfor normalen
Vis vedlegget 285375
Dessuten kommer det også ann på når egget fester seg.
Krysser fingrene for at dette går veien for deg![]()
14 «dpo» etter fryseforsøk, rugedag 9 av en 5dagers blasto.. Positiv, men for svak til å ha kommet så langtNoen med solskinnshistorier?
Vis vedlegget 285374