Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er nok håpet som spiller meg et puss 
Ja, da er det nok 3 sek som er riktig altså! Aner ikke hvorfor det sto 10 i mine, men mulig de hadde sendte med feil ja! Da blir jeg nok til å runde opp til 5 sek da haha 3 sek er jo ikke nok til å ta opp noe særlig med urin.
Noko dritt alså![]()
Vær så snill å si at jeg ikke er alene? Haha skulle bare slette "noen" bilder av skyggestreker for å offisielt avslutte PP1 forstår derenoen som sa testetøs? Hm?
Godt å få de vekk egentlig. Ikke mer synsing, undring og å være sykelig opptatt med det som faktisk bare var negative tester. Dette var kun PP1, omtrent 35 tester, pluss noen få EL tester. De som ble tatt før offisielle PP1 som faktisk var positive (men endte i kjemisk) greier jeg ikke å kvitte meg med riktig enda
CD 2 i dag, og jeg tror jeg hopper over EL tester denne runden.. jeg blir så ALT for revet med. Vi prøver heller på en runde med anti-testing før tidligst 12 dpo. Jeg kan ihvertfall prøve![]()

Hvilke tester bruker du?Hm Jeg tror jeg har blitt gal. Men jeg synes jeg kan skimte noe. Sann langt baki der. Er 12 dpo, men vet fler ikke har fått tydelig strek på de ebay testene. Vis vedlegget 285194
Har testet siden 4 dpo bare for å sjekke for skygge. Vis vedlegget 28519611dpo med en gammel el test bare for å sjekke om "streken" jeg så var på riktig sted. Øverste er fra 8 dpo eller noe og helt blenda. 99% sikker på at det er skygge, har nok blitt sprøer nok håpet som spiller meg et puss
![]()

Syns jeg skimter noe langt baki der, men ikke nok til å si om det er skygge eller babystrekDagens, 9 dpo.
Det er one step test fra eBay. Er veldig mye tulle streker. Men har testet fra 4 dpo for å være sikker på at jeg ikke skulle få skygge. Men har ikke helt troenHvilke tester bruker du?Syns også jeg ser noe, men jeg føler også det er så mye tøysestreker på alle disse testene for tiden
![]()

Samme her, testet fra 4 dpo bare for å ikke bli lurt av skygge. Jeg har 300 tester, så hvorfor ikkeSola 91
Har kjøpt test fra amazon. Tror din test nr to er den samme som meg? Tror ikke jg har fått sånn skygge før på akkurat den og har testa i et par dager nå.
Hvor mange dpo er du?Syns jeg skimter noe langt baki der, men ikke nok til å si om det er skygge eller babystrek![]()

Skimter noe svaktDagens, 9 dpo.
Skimter noeDagens test, sikker bare hodet mitt. Vanskelig å få på bilde. Er nok bare skyggeer vel bare å forbrede seg på pp8. Vis vedlegget 285237 Vis vedlegget 285238
Skimter noe langt bak i der10dpo, dagens test. Samme som igår, ultrasvak skyggestrek.
Sant. Fortsatt ikke noe tegn til at heksa er på vei.Skimter noeIngen ting er avgjort for heksa er der, men man kjenner kroppen best.

Håper du ikkje kjenner heksa at det blir 2 sterke strekerSant. Fortsatt ikke noe tegn til at heksa er på vei.![]()