Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nok skygge, men tar ny imorgenSynest jeg ser noe langt bak i der![]()
Sterker i dag![]()
Krysser og håper den blir sterkere.Er nok skygge, men tar ny imorgenHåper håper håper
Noko dritt alsåVar sterkere strek i dag ja, men bare skygge.
Tok en clearblue også som var blenda.

Hvordan legger man inn bilde?![]()
Kun svar på tråd og forhåndsvisning..
noen som sa testetøs? Hm?
Her, etter å ha trykket på "svar på tråd"Det står ikke det hos megKun svar på tråd og forhåndsvisning..
Ps, jeg er på forumet via nettleseren (standard, den som heter Internett bare) på mobilen (android) så det er mulig det ser litt annerledes ut via andre nettlesere eller annet utstyr som f.eks iPhone, appen, Mac, Chrome osv.Her, etter å ha trykket på "svar på tråd"Håper det hjalp!
Sto det på de tidlige eller de normale? Det sto faktisk 10 sek i heftet som var med mine tidlige fra de :O Jeg bestilte vanlige nå, men jeg fikk ikke med heftet pga antallet jeg bestilte, så jeg vet ikke om det står noe annet på de?Står 3 sek her![]()
Ps, jeg er på forumet via nettleseren (standard, den som heter Internett bare) på mobilen (android) så det er mulig det ser litt annerledes ut via andre nettlesere eller annet utstyr som f.eks iPhone, appen, Mac, Chrome osv.
For å forklare hvordan testen var, skimtet jeg enten megasvak farge eller skygge der som streken skal gå. Tok og redigerte bildet til negativ og det syntes egt bedre da. Blir spennende og se om noen dager. Kan da kanskje spørre på noe?: troooor jeg er ca 9dpo idag. Når bør jeg tidligst teste igjen for de som har erfaring med dette? Kun vært gravid en gang før og testet en gang da, og det var typ 6 dager etter ikm med klar positiv test.Sto det på de tidlige eller de normale? Det sto faktisk 10 sek i heftet som var med mine tidlige fra de :O Jeg bestilte vanlige nå, men jeg fikk ikke med heftet pga antallet jeg bestilte, så jeg vet ikke om det står noe annet på de?
her er hefte på normale strimler, helt nederst på sidenOida! Kanskje det bare er jeg som tuller og husker feil nå? Står jo 10 sek på de normale i seg heftet du linket til og sto 3 i den om tidligtestene. Så enten så har de skrevet forskjellig, eller så har de endret til 10 sek på begge nå i senere tid.. så utrolig merkelig. Nå må jeg nesten se om jeg finner et av de jeg fikk med sist. Jeg har aldri kjøpt av de normale før, så jeg har kun lest om de sensitive, så jeg er ganske sikker på at det sto 10 altså..Det var på tidligtestene.. Jøss så rart, kanskje de ikke helt vet hva de driver med derher er hefte på normale strimler, helt nederst på siden
https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
Oida! Kanskje det bare er jeg som tuller og husker feil nå? Står jo 10 sek på de normale i seg heftet du linket til og sto 3 i den om tidligtestene. Så enten så har de skrevet forskjellig, eller så har de endret til 10 sek på begge nå i senere tid.. så utrolig merkelig. Nå må jeg nesten se om jeg finner et av de jeg fikk med sist. Jeg har aldri kjøpt av de normale før, så jeg har kun lest om de sensitive, så jeg er ganske sikker på at det sto 10 altså..
Det står 3 sek på mine hefter ogsåKanskje de har sendt med feil hefte til tidligtestene? Jeg har hefte her og der står det 3.. Men har tydeligvis ikke så mye å si hvis de bare kan endre det slik, uten noen forandring på testene![]()