Oss testetøser imellom

Noen som har erfaring med disse fra eBay?:)

Vedlegg

• BE1A1824-3AC5-4093-902B-8FCFC121B239.jpeg
    BE1A1824-3AC5-4093-902B-8FCFC121B239.jpeg
    179,3 KB · Visninger: 111
Hei alle fine damer Etter første mens uten prevensjon rundt starten av jul, og mulig el ved årsskiftet har det nå kommet noen rare symptomer. Enten har jeg syklus på 21dgr, bare kommet ut litt brunt siden mandag - blir aldri skikkelig mens (holder med truseinlegg..) men er det det så har jeg da «dårlig mens» med 21dgr syklus nå, ellers så er det noe i gjære.. Hvis det er mensen er det første gang på det jeg kan huske at jeg har slike ubehagelige murringer langt mede i magen. Murringer, vonde pupper.. Hadde noen runder i halmen i romjula, med en pille som kanskje ikke virker som den skal 3.dag jul. La meg påpeke at hvia det er en spire der er den hjertelig velkommen❤️ Hvis syklusen er som den var før, skal jeg ha mensen i starten/midten av uka som kommer.. Hva tror dere? Er det skygge, mulig begynnende strek eller er det bare jeg som ser meg helt blind?

Vær så snill å si at jeg ikke er alene? Haha skulle bare slette "noen" bilder av skyggestreker for å offisielt avslutte PP1 forstår dere :angelic: noen som sa testetøs? Hm?
Godt å få de vekk egentlig. Ikke mer synsing, undring og å være sykelig opptatt med det som faktisk bare var negative tester. Dette var kun PP1, omtrent 35 tester, pluss noen få EL tester. De som ble tatt før offisielle PP1 som faktisk var positive (men endte i kjemisk) greier jeg ikke å kvitte meg med riktig enda :smiley-ashamed008

CD 2 i dag, og jeg tror jeg hopper over EL tester denne runden.. jeg blir så ALT for revet med. Vi prøver heller på en runde med anti-testing før tidligst 12 dpo. Jeg kan ihvertfall prøve ;)

Vedlegg

• 20190110_210402.jpg
    20190110_210402.jpg
    128 KB · Visninger: 137
Her, etter å ha trykket på "svar på tråd" :D Håper det hjalp!
Ps, jeg er på forumet via nettleseren (standard, den som heter Internett bare) på mobilen (android) så det er mulig det ser litt annerledes ut via andre nettlesere eller annet utstyr som f.eks iPhone, appen, Mac, Chrome osv.

Ps, jeg er på forumet via nettleseren (standard, den som heter Internett bare) på mobilen (android) så det er mulig det ser litt annerledes ut via andre nettlesere eller annet utstyr som f.eks iPhone, appen, Mac, Chrome osv.

Ok. Får det fortsatt ikke opp. Har iPhone. Skal heller ta ny test om noen dager og se hvordan det er da og legge inn bilde via pc evt:happy: For å forklare hvordan testen var, skimtet jeg enten megasvak farge eller skygge der som streken skal gå. Tok og redigerte bildet til negativ og det syntes egt bedre da. Blir spennende og se om noen dager. Kan da kanskje spørre på noe?: troooor jeg er ca 9dpo idag. Når bør jeg tidligst teste igjen for de som har erfaring med dette? Kun vært gravid en gang før og testet en gang da, og det var typ 6 dager etter ikm med klar positiv test.

Sto det på de tidlige eller de normale? Det sto faktisk 10 sek i heftet som var med mine tidlige fra de :O Jeg bestilte vanlige nå, men jeg fikk ikke med heftet pga antallet jeg bestilte, så jeg vet ikke om det står noe annet på de?

Det var på tidligtestene.. Jøss så rart, kanskje de ikke helt vet hva de driver med der:hilarious: her er hefte på normale strimler, helt nederst på siden:)

https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/

Det var på tidligtestene.. Jøss så rart, kanskje de ikke helt vet hva de driver med der:hilarious: her er hefte på normale strimler, helt nederst på siden:)

https://babyplan.no/produkter/graviditetstest/babyplan-graviditetstest-strimmel/
Oida! Kanskje det bare er jeg som tuller og husker feil nå? Står jo 10 sek på de normale i seg heftet du linket til og sto 3 i den om tidligtestene. Så enten så har de skrevet forskjellig, eller så har de endret til 10 sek på begge nå i senere tid.. så utrolig merkelig. Nå må jeg nesten se om jeg finner et av de jeg fikk med sist. Jeg har aldri kjøpt av de normale før, så jeg har kun lest om de sensitive, så jeg er ganske sikker på at det sto 10 altså..

Oida! Kanskje det bare er jeg som tuller og husker feil nå? Står jo 10 sek på de normale i seg heftet du linket til og sto 3 i den om tidligtestene. Så enten så har de skrevet forskjellig, eller så har de endret til 10 sek på begge nå i senere tid.. så utrolig merkelig. Nå må jeg nesten se om jeg finner et av de jeg fikk med sist. Jeg har aldri kjøpt av de normale før, så jeg har kun lest om de sensitive, så jeg er ganske sikker på at det sto 10 altså..

Kanskje de har sendt med feil hefte til tidligtestene? Jeg har hefte her og der står det 3.. Men har tydeligvis ikke så mye å si hvis de bare kan endre det slik, uten noen forandring på testene:)

Kanskje de har sendt med feil hefte til tidligtestene? Jeg har hefte her og der står det 3.. Men har tydeligvis ikke så mye å si hvis de bare kan endre det slik, uten noen forandring på testene:)
Det står 3 sek på mine hefter også :) Har flere sånne 5-pkn.

Back
Topp