Oss testetøser imellom

Tok en test til nå som var klart negativ..

Så merkelig :rolleyes: syns de ser veldig positiv de du la ut bilde av. Ville gitt beskjed til de du har kjøpt de hos. Syns det har vært mye tull med babyplan i det siste. Jeg har vært kjempe fornøyd med de før men ikke denne gangen. Heller ikke EL testene deres.

Nå er det 2.gang jeg får en slik skygge lignende strek på billigstrimmel siden i går. Hadde og tatt en annen billiggreie litt tidligere på morgenen, one step, samme som den med skygge fra i går men den så nesten helt negativ ut.

De to første bildene er den første jeg tok, ser knapt noe der. 10 dpo I dag.

På den andre type testen syns jeg så noe mer kanskje? Har redigert de litt i tillegg.

Hva tenker dere?

Vedlegg

• PicsArt_01-12-08.54.53.jpg
    PicsArt_01-12-08.54.53.jpg
    132,2 KB · Visninger: 151
  • PicsArt_01-12-08.59.05.jpg
    PicsArt_01-12-08.59.05.jpg
    290,3 KB · Visninger: 133
  • PicsArt_01-12-04.44.19.jpg
    PicsArt_01-12-04.44.19.jpg
    78,7 KB · Visninger: 131
  • PicsArt_01-12-04.44.48.jpg
    PicsArt_01-12-04.44.48.jpg
    78,6 KB · Visninger: 150
  • PicsArt_01-12-04.49.43.jpg
    PicsArt_01-12-04.49.43.jpg
    113 KB · Visninger: 135
Nå er det 2.gang jeg får en slik skygge lignende strek på billigstrimmel siden i går. Hadde og tatt en annen billiggreie litt tidligere på morgenen, one step, samme som den med skygge fra i går men den så nesten helt negativ ut.

På den andre type testen syns jeg så noe mer kanskje? Har redigert de litt i tillegg.

Hva tenker dere?
Ser på den grønne der, mens den blå er vel one step fra ebay, og de er generelt lite sensitive og dårlig farge på.

Hva tenker dere?

På bilde nr 5 skimter jeg noe :)

Du passet på å ikke tisse over max-streken? Jeg fikk nemlig urin der en gang og da ble det knallpositiv rosa test til tross for at jeg ikke var gravid. Test tatt på vanlig måte var også negativ.
Ja. Jeg hadde urin i en kopp og tok kun opp til maks streken :confused005

Ser på den grønne der, mens den blå er vel one step fra ebay, og de er generelt lite sensitive og dårlig farge på.

Ja, stemmer det er one step. Den supersvake skyggestrekene fra i går var kanskje en ørlite tydeligere enn one step fra i dag. Denne var altså fra i går. Holder på å bli litt små sprø av synsing og tyding av streker☺️

Vedlegg

• PicsArt_01-12-05.55.17.jpg
    PicsArt_01-12-05.55.17.jpg
    166,9 KB · Visninger: 121
  • PicsArt_01-12-05.57.05.jpg
    PicsArt_01-12-05.57.05.jpg
    132,2 KB · Visninger: 85
Siste gang jeg bruker disse testene. Bare lurestreker!! Hadde helt blank test i går og så positiv i dag. Er virkelig noe som ikke stemmer. Testen kan ikke bli så sterk på en dag! Testene fra eBay var det knapt noe på! :(

Så merkelig... Har du andre tester av et annet merke som du kan dobbelt sjekke med?

Min søster fikk falsk positiv med babyplan et par ganger uten å være gravid, men var streken mindre tydelig enn dine og de var grå. Ser at dine er tydelig rosa? Har aldri brukt disse testene da.

Så merkelig... Har du andre tester av et annet merke som du kan dobbelt sjekke med?

Min søster fikk falsk positiv med babyplan et par ganger uten å være gravid, men var streken mindre tydelig enn dine og de var grå. Ser at dine er tydelig rosa? Har aldri brukt disse testene da.
Har kun testa med babyplan og eBay strimler. Ebay strimlene er helt klart negativ. Er så irriterende:( de er jo helt rosa og alt!

Hmm... Hvor mange dpo var du? Tester du alltid med morgen urin?

Kanskje du burde kjøpe en annen test på apotek eller i butikken og CB digital etterhvert?

Hmm... Hvor mange dpo var du? Tester du alltid med morgen urin?

Kanskje du burde kjøpe en annen test på apotek eller i butikken og CB digital etterhvert?
Tror jeg er rundt 13 dpo. Venter vel mens i morgen eller mandag.tester som regel på morgenen! :) skal kjøpe flere tester dersom mensen ikke dukker opp:happy:

Ja skikkelig dritt tester!! Er jo ikke måte på heller... men disse skal jeg ha pengene tilbake for! Syns ikke det er greit å lure folk slik. Alle de andre testene jeg har tatt er negativ. Så kjenner jeg blir sint!
Forstår deg godt det er og tukle med følelsen om eit sterkt ønske.

Hva tenker dere?
Ser ein strek :) la det bli sterkere

14 «dpo» etter fryseforsøk, rugedag 9 av en 5dagers blasto.. Positiv, men for svak til å ha kommet så langt :( Noen med solskinnshistorier?
C7F42A32-A71C-4BE4-8AB7-DBFE85587415.jpeg

14 «dpo» etter fryseforsøk, rugedag 9 av en 5dagers blasto.. Positiv, men for svak til å ha kommet så langt :( Noen med solskinnshistorier?
Vis vedlegget 285374

I følge legemhåndboka har de med IVF noe lavere stigning, så er meget mulig at streken din er godt innenfor normalen :)

Capture+_2019-01-12-21-06-42~2.png

Dessuten kommer det også ann på når egget fester seg.

Krysser fingrene for at dette går veien for deg ❤️

I følge legemhåndboka har de med IVF noe lavere stigning, så er meget mulig at streken din er godt innenfor normalen :)

Vis vedlegget 285375

Dessuten kommer det også ann på når egget fester seg.

Krysser fingrene for at dette går veien for deg ❤️
Takk for beroligende ord ❤️❤️ Håper det bare var litt sent ute med å finne den fineste plassen å feste seg ❤️

Jeg skjønner ikke noe. Jeg er i dag 39 i syklusen De to forrige var på 35 og 37 dager,hvor jeg spotter i 2 dager Før mensen, med litt svakt på dag 1 og økende dag 2,så begynner mens smerter og mensen formiddagen på dag 3 om dere skjønner?
Denne gang har spottet jeg kun litt brunt på fredag, meget sparsomt i går og i dag er det fraværende. Egentlig ikke symptomer på graviditet, foruten skikkelig oppblåst og føler meg sånn kvalm etter et stort måltid konstant, høy temperatur som ikke har droppet. Dag 15 eller 16 dpo så testene burde vært sterkere.

Den ene testen ble tatt dag 13 dpo, tilhører clearblue fertilitetsmonitor, er omdiskutert om den alltid gir to streker eller ikke. Men monitoren sa negativ. Den andre er vanlig clearblue tatt på dag 12,ser såvidt svakt kryss. Den andre er loyds pharmacy tatt i dag, kun etter 1 time urin men den er også omdiskutert på skygge strek. Dog den første jeg tok av de på torsdag hadde ikke sterk, men den tok jeg ikke bilde av.
Jeg fikk sent positivt sist også, men husker ikke når. Jeg trur nok tanta er på vei, men det kan jo være en liten spire som ikke festet seg

Vedlegg

• Screenshot_20190113-110346.jpg
    Screenshot_20190113-110346.jpg
    392,6 KB · Visninger: 149
  • Screenshot_20190113-110326.jpg
    Screenshot_20190113-110326.jpg
    387,7 KB · Visninger: 127
  • IMG_20190113_110205.jpg
    IMG_20190113_110205.jpg
    428,4 KB · Visninger: 141
Back
Topp