Oss testetøser imellom

Beklager men hvordan VET du at du ikke var gravid? Hadde du ikke sex den måneden? Det er vanlig med kjemisk graviditet :)
Har aldri fått strek innenfor tidsfristen.. og testetøs som jeg er tror jeg til og med at den jeg fikk tydelig strek på var ca 6 dpo, så tenker det er ganske liten sjangs for at jeg var gravid da denne var positiv :/

Beklager men hvordan VET du at du ikke var gravid? Hadde du ikke sex den måneden? Det er vanlig med kjemisk graviditet :)
Men selvfølgelig, vil ikke gi meg selv falske forhåpninger så har ikke tenkt tanken at jeg kan ha hatt kjemisk.. har hatt utrolig kort lutealfase også såå.. :/ (5-7 dager)

Så når man leser av resultat på disse prøvestiksene må det være på slaget 5 min slik det står i bruksanvisningen og ikke et minutt senere for da er svaret blitt ugyldig? Er helt grønn på dette kjenner jeg:) leste av under 1 minutt etter fristen og fikk dette resultatet, men ikke gyldig altså... får prøve igjen i morgen da 20190113_184835.jpg ...

Så når man leser av resultat på disse prøvestiksene må det være på slaget 5 min slik det står i bruksanvisningen og ikke et minutt senere for da er svaret blitt ugyldig? Er helt grønn på dette kjenner jeg:) leste av under 1 minutt etter fristen og fikk dette resultatet, men ikke gyldig altså... får prøve igjen i morgen daVis vedlegget 285468 ...

Jeg ville tenkt gravid:) gratulerer :D

Godt det ikke bare er meg. Men sikkert bare en tullestrek. Tror kroppen min tuller noe veldig med meg nå.. :confused005 Er til å bli gal av

Skulle hatt IKM rundt 1/1 egentlig. 8 dager på overtid kom en medium styrke blødning på til sammen to dager og så litt spotting før og etter, ferdig igår. Men jeg gikk på antibiotika fra 31/12, så kan jo hende det fucket til en del. Men kan likevel ikke skjønne at det skal være mulig at jeg er gravid, pleier å ha relativt stabile sykluser og antibiotikaen ble jo startet såpass sent i syklusen. Kan sykdom spille inn? Var syk med virus og deretter halsbetennelse totalt 2-3 uker før jeg begynte på antibiotika.
Har sjølv opplevd at el vart seinare da jeg hadde feber. Kroppen er rar så gudane veit :)

Ser veldig positivt ut. Da jeg var gravid med eldste var den første streken mindre synlig enn din.

Jeg fikk denne i dag da. Kan man få utslag på ukesindikator ved kjemisk?
Jeg burde jo hatt mye sterkere tester når det er 16 - 17 dager siden eggløsning? Og på dag 41 i syklusen...
Klarer ikke helt å ha trua, med tanke på svak spotting i 3 dager nå og ikke stormende symptomer. Men det skal sies at jeg lå lavt i starten med HCG begge gangene jeg har gått gravid, den ene endte i min sønn og den andre endte i blighted ovum dessverre.

Vedlegg

• IMG_20190114_063639.jpg
    IMG_20190114_063639.jpg
    737 KB · Visninger: 174
  • IMG_20190114_074249.jpg
    IMG_20190114_074249.jpg
    291,8 KB · Visninger: 160
Jeg burde jo hatt mye sterkere tester når det er 16 - 17 dager siden eggløsning? Og på dag 41 i syklusen...
Klarer ikke helt å ha trua, med tanke på svak spotting i 3 dager nå og ikke stormende symptomer. Men det skal sies at jeg lå lavt i starten med HCG begge gangene jeg har gått gravid, den ene endte i min sønn og den andre endte i blighted ovum dessverre.
Jeg liter mykje på CB ukes så tror ikkje på kjemisk :)

Du kan selvfølgelig få positiv cb digital selv om det er en kjemisk! Kjemisk er bare betegnelsen på at du mister fosteret før 5+0. Dvs du kan ha positive tester i nesten 2 uker også miste og få betegnelsen kjemisk :)

Du kan selvfølgelig få positiv cb digital selv om det er en kjemisk! Kjemisk er bare betegnelsen på at du mister fosteret før 5+0. Dvs du kan ha positive tester i nesten 2 uker også miste og få betegnelsen kjemisk :)

Det hun sa!
Jeg har hatt en kjemisk der jeg fikk 1-2 på CB digital 12DPO, men begynte å blø 14DPO.

Betegnelsen kjemisk brukes om graviditet som går til grunne før uke 5, fordi det da kun kan påvises kjemisk ved urin eller blodprøve, ikke ved fysisk undersøkelse. Men i og med at du har positiv erfaring tidligere med å starte ut litt lavt, så ville jeg ikke bekymret meg unødvendig for det nå, nå er du gravid! Gratulerer! Og, jeg vet ikke hva slags test du har brukt, men husk at de kan ha ulikt innhold av fargestoff, så det betyr ikke nødvendigvis noe at den er svak.

Og der kom mens smertene og blødninger på vei .Så lenge rakk jeg å kjenne på den "gleden :inpain:. Er det da å anta at det har vært en kjemisk eller spontan abort? I følge terminkalkulator skulle jeg ha vært 4 uker på vei.

Og der kom mens smertene og blødninger på vei .Så lenge rakk jeg å kjenne på den "gleden :inpain:. Er det da å anta at det har vært en kjemisk eller spontan abort? I følge terminkalkulator skulle jeg ha vært 4 uker på vei.
Uff så kjedelig:( det er da en kjemisk ! Hadde en selv forrige mnd , begynte å blø 4+5.. veldig kjipt ! :sorry: lykke til neste på :)

Back
Topp