Oss testetøser imellom

De funket overhodet ikke på meg! De viste aldri sterkere strek enn kontroll streken og LANGT fra like sterk, selv om jeg hadde EL. Heller ikke da jeg ble gravid og skulle teste teorien om at EL testene ble positive ved gravididet ble den sterk. Nesten ikke synlig engang. Kan legge ved bilde av de grønne vs de rosa da jeg brukte de (begge one step )
Eg bruker den rosa og den er topp. Det er min erfaring og bruker den enda.
 
De funket overhodet ikke på meg! De viste aldri sterkere strek enn kontroll streken og LANGT fra like sterk, selv om jeg hadde EL. Heller ikke da jeg ble gravid og skulle teste teorien om at EL testene ble positive ved gravididet ble den sterk. Nesten ikke synlig engang. Kan legge ved bilde av de grønne vs de rosa da jeg brukte de (begge one step )

Så kjedelig da :rolleyes: kanskje det er forskjellige tester man får da. Ser min har en annen farge enn din.
Jeg fikk denne og den er veldig sterk :) Clearblue monitor sa max også.
Sikkert greit å ha andre tester for å dobbel sjekke :)

Jeg prøvde også med EL test nå når jeg ble gravid og den kunne ikke blitt mer positiv :hilarious:
 

Vedlegg

  • 4AD17BAF-208E-48CD-BBF5-BC3FF680904F.png
    4AD17BAF-208E-48CD-BBF5-BC3FF680904F.png
    308 KB · Visninger: 100
Så kjedelig da :rolleyes: kanskje det er forskjellige tester man får da. Ser min har en annen farge enn din.
Jeg fikk denne og den er veldig sterk :) Clearblue monitor sa max også.
Sikkert greit å ha andre tester for å dobbel sjekke :)
Ja denne var jo veldig rød og fin i fargen, er nok helt sikkert forskjellige typer osv. Veldig kjedelig,men magefølelsen sa jeg burde sjekke med andre tester i tillegg. Heldigvis gjorde jeg det ellers hadde jeg jo gått glipp av hele eggløsningen:bored:
 
Ja denne var jo veldig rød og fin i fargen, er nok helt sikkert forskjellige typer osv. Veldig kjedelig,men magefølelsen sa jeg burde sjekke med andre tester i tillegg. Heldigvis gjorde jeg det ellers hadde jeg jo gått glipp av hele eggløsningen:bored:

Ja kan jo nesten se sånn ut. Graviditetstestene som jeg fikk med EL testene var ikke noe bra. De var svak mens andre tester var veldig sterk. Først nå når jeg er 5 uker på vei så er de blitt sterke. Så de anbefaler ikke jeg :rolleyes:

Godt du fulgte magefølelsen da :)
 
Ja kan jo nesten se sånn ut. Graviditetstestene som jeg fikk med EL testene var ikke noe bra. De var svak mens andre tester var veldig sterk. Først nå når jeg er 5 uker på vei så er de blitt sterke. Så de anbefaler ikke jeg :rolleyes:

Godt du fulgte magefølelsen da :)
Nei jeg har heller ikke noen god erfaring med gtestene fra eBay. Så jeg anbefaler å alltid ha tester kjøpt her i landet for dobbeltsjekk :)
 
Okey nå trenger jeg litt hjelp her:)
Testet første positive el test på søndag, gkemte å teste i går, men var positiv igjen idag:) så tok en g test også, synes jeg skimter en liten strek, men er ikke sikker:p
Om du mener du er 4 dpo nå, så tror jeg desverre babyplan har gitt deg en skyggestrek altså, men er du over 6 dpo ihvertfall så kan det være noe på vei, ja! :D
 
Om du mener du er 4 dpo nå, så tror jeg desverre babyplan har gitt deg en skyggestrek altså, men er du over 6 dpo ihvertfall så kan det være noe på vei, ja! :D

Er det jeg ble så usikker på ser du, for alt jeg vet så kan el testen ha vert positiv tidligere en søndag også da jeg ikke startet testingen før på søndag :hilarious:
Klarte bare ikke la være da el test både søndag og tirsdag ble positive :)
 
Er det jeg ble så usikker på ser du, for alt jeg vet så kan el testen ha vert positiv tidligere en søndag også da jeg ikke startet testingen før på søndag :hilarious:
Klarte bare ikke la være da el test både søndag og tirsdag ble positive :)

Har du tatt en igjen og sett at den fortsatt ikke er positiv? Lurt å teste til du ser den er negativ igjen for da har du mer kontroll på når egget evt kan slippe:)
 
Har du tatt en igjen og sett at den fortsatt ikke er positiv? Lurt å teste til du ser den er negativ igjen for da har du mer kontroll på når egget evt kan slippe:)

Pleier å merke det veldig godt på kroppen når selve eggløsningen finner sted, men ikke denne gang :) denne gang er det bare en hel haug med murringer og kvalme :p men har også begynt på babyklister denne pp :) så tester et par ganger om dagen:) sitter nå å venter på at jeg skal måtte gå på do :p
 
Okey nå trenger jeg litt hjelp her:)
Testet første positive el test på søndag, gkemte å teste i går, men var positiv igjen idag:) så tok en g test også, synes jeg skimter en liten strek, men er ikke sikker:p
Har du tatt ny i dag? Utrolig dårlig lys på bilde.
Om eggløsningen var søndag/mandag er det umulig å teste så tidlig som 3-4dpo, da har ikke egget festet seg.
Men om den er positiv pga forhøyet hCG kan det vel stemme.
 
Her er dagens tester :) el test er blitt negativ igjen men føler enda jeg ser en strek på g testen:) kvalmen og kroppen gjør det ikke lettere :p
 

Vedlegg

  • Snapchat-694265305.jpg
    Snapchat-694265305.jpg
    201,1 KB · Visninger: 141
  • Snapchat-592819493.jpg
    Snapchat-592819493.jpg
    175,9 KB · Visninger: 129
  • Snapchat-1233016585.jpg
    Snapchat-1233016585.jpg
    174,7 KB · Visninger: 130
  • Snapchat-1696602741.jpg
    Snapchat-1696602741.jpg
    195,1 KB · Visninger: 143
Har du tatt ny i dag? Utrolig dårlig lys på bilde.
Om eggløsningen var søndag/mandag er det umulig å teste så tidlig som 3-4dpo, da har ikke egget festet seg.
Men om den er positiv pga forhøyet hCG kan det vel stemme.

Ja får ikke lastet opp bilde med bedre kvalitet grunnet for høy oppløsning:p
 

Vedlegg

  • Snapchat-1233016585.jpg
    Snapchat-1233016585.jpg
    174,7 KB · Visninger: 96
Her er dagens tester :) el test er blitt negativ igjen men føler enda jeg ser en strek på g testen:) kvalmen og kroppen gjør det ikke lettere :p
Ser du la ut rett etter jeg hadde svart deg. Fortsatt alt for dårlig lys til å se noe. Ville prøvd å ta med et hvitere lys eller blitz. Lån kjærestens tlf, slå på lommelykt f.eks.
 
Ja får ikke lastet opp bilde med bedre kvalitet grunnet for høy oppløsning:p
Ser du la ut rett etter jeg hadde svart deg. Fortsatt alt for dårlig lys til å se noe. Ville prøvd å ta med et hvitere lys eller blitz. Lån kjærestens tlf, slå på lommelykt f.eks.

Ja skal prøve å se litt urover dagen:)
Men bør vel heller vente noen dager til før jeg tester mer:) ser jo streker over alt:p
 
Det blir vel ikke høy oppløsning av bildene som er tatt med snapchat? Det er rett og slett lyset som er feil.

Prøvde å ta bilde med blitz og et rett under lampen:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-1437918622.jpg
    Snapchat-1437918622.jpg
    146,6 KB · Visninger: 129
  • Snapchat-665621481.jpg
    Snapchat-665621481.jpg
    378,7 KB · Visninger: 117
  • Snapchat-1599968553.jpg
    Snapchat-1599968553.jpg
    371,4 KB · Visninger: 122
Back
Topp