Oss testetøser imellom

Hvor lenge etter en kjemisk graviditet vil testene være positive??
Fikk positiv 1-2 uker på dag 40 i syklusen på mandag, allerede samme dag begynte mensen. Nå i dag morges (torsdag) 4 dager etter tok jeg en ny test og den er fortsatt svakt positivt. Vil jo helst at all HCG blir borte slik at denne syklusen blir normal...
 

Vedlegg

  • IMG_20190117_223440.jpg
    IMG_20190117_223440.jpg
    409,2 KB · Visninger: 107
Hvor lenge etter en kjemisk graviditet vil testene være positive??
Fikk positiv 1-2 uker på dag 40 i syklusen på mandag, allerede samme dag begynte mensen. Nå i dag morges (torsdag) 4 dager etter tok jeg en ny test og den er fortsatt svakt positivt. Vil jo helst at all HCG blir borte slik at denne syklusen blir normal...

Det er veldig individuelt. Kommer an på hvor mye hCG du hadde. Men kanskje 1-7 dager.
Jeg hadde sa 5+2, hCG var neg 1 uke etter. Fikk el som normalt.
 
En rar ting som kanskje dere her inne kan svare på da jeg ikke fant svar en annen plass :p hadde mest sannsynlig el på søndag, og el slimet ga seg på mandag. Så, i dag kom det plutselig en ganske stor blank gele klump med noe hvitt/gult inni :p lurer på om dere kanskje har opplevd d samme og har noen idé om hva det kan være? :)
Hmm. Kan fortsatt være eggløsning slim. Forrige EL periode så hadde jeg slik... brakk meg nesten. Haha.. men ikke for å være for personlig her, men hvis du hadde samleie dagen før , så kan det også ha en sammenheng . Mye som kan samle seg :laughing002
 
Syns jeg skimter strek, men streksynet mitt er ikke til å stole på om dagen.. Trenger andres øyne! Er forøvrig 9 dpo i dag
 

Vedlegg

  • 18DDFC63-A8BA-4BC5-8B58-033F63421EB5.jpeg
    18DDFC63-A8BA-4BC5-8B58-033F63421EB5.jpeg
    133 KB · Visninger: 161
  • 0952C279-2B42-4AD2-B3B2-3BF842DD57E4.jpeg
    0952C279-2B42-4AD2-B3B2-3BF842DD57E4.jpeg
    137,5 KB · Visninger: 136
9dpo og fingers crossed! Noen andre som ser noe her? :D
received_786715458347360.jpeg
Screenshot_20190118-113640_InstaSize.jpg
 
Egget fester seg vell ikke alltid likt i alle pp? :) heier på deg :D
Gjør nok ikke det, har dessverre mistet gleden av de positive testene. Da det siste halve året bare har endt med positive tester noen dager så kommer mensen. Håper jo selvsagt veldig, takk for at du heier, det varmer!
 
Der er ein strek :)
Ja, men veldig svak. Den er kanskje litt sterkere enn i går. Men tviler på at det utvikler seg. Hvordan går det med deg? Jeg har ikke orket å være så aktiv her den siste tiden. Strever sånn med å holde meg positiv..
 
Syns jeg skimter strek, men streksynet mitt er ikke til å stole på om dagen.. Trenger andres øyne! Er forøvrig 9 dpo i dag
Jeg ser! Kanskje vi får termintvillinger?
 
Egget fester seg vell ikke alltid likt i alle pp? :) heier på deg :D
Gjør nok ikke det, har dessverre mistet gleden av de positive testene. Da det siste halve året bare har endt med positive tester noen dager så kommer mensen. Håper jo selvsagt
Jeg ser! Kanskje vi får termintvillinger?
Tenk om, det hadde vært så koselig❤️ Håper sånn for deg!
 
235ACC11-621D-4EEF-BC90-FF5F2F161615.jpeg Hei alle sammen!

Som den newbie testetøsen jeg er, så har jeg noen spørsmål.

I dag er jeg 13 dpo, og i forigårs tok jeg en clearblue digital test (for tidlig testing) med ukesvisning. Den var positiv og 1-2 uker kom opp i displayet. Ville ta noen tester til for å være 100% sikker da sist graviditet endte med MA. Kjøpte 8pk RFSU for ekstra sikkerhet. Den jeg tok i går var litt positiv, svak strek og den jeg tok i dag var negativ. Hvilken test skal jeg stole på?
 
Vis vedlegget 285968 Hei alle sammen!

Som den newbie testetøsen jeg er, så har jeg noen spørsmål.

I dag er jeg 13 dpo, og i forigårs tok jeg en clearblue digital test (for tidlig testing) med ukesvisning. Den var positiv og 1-2 uker kom opp i displayet. Ville ta noen tester til for å være 100% sikker da sist graviditet endte med MA. Kjøpte 8pk RFSU for ekstra sikkerhet. Den jeg tok i går var litt positiv, svak strek og den jeg tok i dag var negativ. Hvilken test skal jeg stole på?
Stol på clear blue! :) gratulerer så mye:D
 
Ja, men veldig svak. Den er kanskje litt sterkere enn i går. Men tviler på at det utvikler seg. Hvordan går det med deg? Jeg har ikke orket å være så aktiv her den siste tiden. Strever sånn med å holde meg positiv..
Samme tralten ingen ting som vil videre når testane ikkje blir sterkare
 
Back
Topp