Oss testetøser imellom

Jeg skjønner ikke noe. Jeg er i dag 39 i syklusen De to forrige var på 35 og 37 dager,hvor jeg spotter i 2 dager Før mensen, med litt svakt på dag 1 og økende dag 2,så begynner mens smerter og mensen formiddagen på dag 3 om dere skjønner?
Denne gang har spottet jeg kun litt brunt på fredag, meget sparsomt i går og i dag er det fraværende. Egentlig ikke symptomer på graviditet, foruten skikkelig oppblåst og føler meg sånn kvalm etter et stort måltid konstant, høy temperatur som ikke har droppet. Dag 15 eller 16 dpo så testene burde vært sterkere.

Den ene testen ble tatt dag 13 dpo, tilhører clearblue fertilitetsmonitor, er omdiskutert om den alltid gir to streker eller ikke. Men monitoren sa negativ. Den andre er vanlig clearblue tatt på dag 12,ser såvidt svakt kryss. Den andre er loyds pharmacy tatt i dag, kun etter 1 time urin men den er også omdiskutert på skygge strek. Dog den første jeg tok av de på torsdag hadde ikke sterk, men den tok jeg ikke bilde av.
Jeg fikk sent positivt sist også, men husker ikke når. Jeg trur nok tanta er på vei, men det kan jo være en liten spire som ikke festet seg

Hvis du vet du produserer HCG sent ville jeg tenkt dette var en graviditet jeg altså. Syns ikke lloyds ser ut som skygge? Den har jo tendenser til farge? Har du tatt ny test idag?

Jeg skjønner ikke noe. Jeg er i dag 39 i syklusen De to forrige var på 35 og 37 dager,hvor jeg spotter i 2 dager Før mensen, med litt svakt på dag 1 og økende dag 2,så begynner mens smerter og mensen formiddagen på dag 3 om dere skjønner?
Denne gang har spottet jeg kun litt brunt på fredag, meget sparsomt i går og i dag er det fraværende. Egentlig ikke symptomer på graviditet, foruten skikkelig oppblåst og føler meg sånn kvalm etter et stort måltid konstant, høy temperatur som ikke har droppet. Dag 15 eller 16 dpo så testene burde vært sterkere.

Den ene testen ble tatt dag 13 dpo, tilhører clearblue fertilitetsmonitor, er omdiskutert om den alltid gir to streker eller ikke. Men monitoren sa negativ. Den andre er vanlig clearblue tatt på dag 12,ser såvidt svakt kryss. Den andre er loyds pharmacy tatt i dag, kun etter 1 time urin men den er også omdiskutert på skygge strek. Dog den første jeg tok av de på torsdag hadde ikke sterk, men den tok jeg ikke bilde av.
Jeg fikk sent positivt sist også, men husker ikke når. Jeg trur nok tanta er på vei, men det kan jo være en liten spire som ikke festet seg

Syns jeg skimter en strek på alle testene. I teorien kan man få positiv test først etter ikm også, så det er fullt mulig at du er gravid. Hadde testet igjen om et par dager, kanskje strekene blir sterkere? Hvis det er kjemisk får man etterhvert negative tester.

Æsj, skygger på alle sammen... Bilde nr tre er en sammenligning mellom testen tatt i går (øverst) og den fra i dag (nederst). 11 dpo i dag og begynner å miste håpet da strekene knapt kan ses. Har mye mensmurringer, så regner med at heksa er på vei snart...

Vedlegg

• PicsArt_01-13-07.48.18.jpg
    PicsArt_01-13-07.48.18.jpg
    78,2 KB · Visninger: 90
  • PicsArt_01-13-11.06.05.jpg
    PicsArt_01-13-11.06.05.jpg
    78,3 KB · Visninger: 81
  • PicsArt_01-13-09.55.15.jpg
    PicsArt_01-13-09.55.15.jpg
    121,3 KB · Visninger: 80
  • PicsArt_01-13-10.53.55.jpg
    PicsArt_01-13-10.53.55.jpg
    95,9 KB · Visninger: 79
  • PicsArt_01-13-10.31.39.jpg
    PicsArt_01-13-10.31.39.jpg
    88 KB · Visninger: 70
Hvis du vet du produserer HCG sent ville jeg tenkt dette var en graviditet jeg altså. Syns ikke lloyds ser ut som skygge? Den har jo tendenser til farge? Har du tatt ny test idag?
Den fra loyds er fra i dag. Men fikk det plutselig for meg å ta en test i dag, men sto opp kl 10 og tisset. Og tok denne kl 11.

Syns jeg skimter en strek på alle testene. I teorien kan man få positiv test først etter ikm også, så det er fullt mulig at du er gravid. Hadde testet igjen om et par dager, kanskje strekene blir sterkere? Hvis det er kjemisk får man etterhvert negative tester.
Da er det nok kjemisk. Føler liksom på meg at mensen er på vei. Men hva er definisjonen på kjemisk?? Er det en reell greie eller kun noe alle som prøver har erfart... Om du skjønner?!

Da er det nok kjemisk. Føler liksom på meg at mensen er på vei. Men hva er definisjonen på kjemisk?? Er det en reell greie eller kun noe alle som prøver har erfart... Om du skjønner?!

Det er når egget fester seg og begynner å produsere HCG så man får positiv test, for så å slippe taket. Man får mensen enten som forventet eller noe senere. Er en type veldig tidlig spontanabort. Har ikke opplevd dette såvidt jeg vet.

Kjemisk vil si at graviditeter kun kan påvises ved kjemiske tester (urin og blod), det vil ikke være noe synlig på ul feks. Derfor kalles det kjemisk om det er en veldig tidlig spontanabort (før 5+0).

Det er når egget fester seg og begynner å produsere HCG så man får positiv test, for så å slippe taket. Man får mensen enten som forventet eller noe senere. Er en type veldig tidlig spontanabort. Har ikke opplevd dette såvidt jeg vet.
Jaja, får se på den positive siden, det er et egg og det kan feste seg:rolleyes:

Ny
Hjelpes.... Vet ikke hva jeg skal tru. Tok ny test fra clearblue fertilitetsmonitor, men får ikke satt den inn i monitoren nå da test tiden er ute. Testet tatt kl 15 på 4 timer urin. Sjekk forskjell fra 10 januar til nå...
Hatt jo ikke helt trua, spotter jo på dag 3,bare bittelitt når jeg tørker meg og i truseinnlegg. Litt brunt. Merker jeg ikke orker å få forhåpninger.

Vedlegg

• Screenshot_20190113-150422.jpg
    Screenshot_20190113-150422.jpg
    253,8 KB · Visninger: 154
  • Screenshot_20190113-150500.jpg
    Screenshot_20190113-150500.jpg
    272,8 KB · Visninger: 147
Ny
Hjelpes.... Vet ikke hva jeg skal tru. Tok ny test fra clearblue fertilitetsmonitor, men får ikke satt den inn i monitoren nå da test tiden er ute. Testet tatt kl 15 på 4 timer urin. Sjekk forskjell fra 10 januar til nå...
Hatt jo ikke helt trua, spotter jo på dag 3,bare bittelitt når jeg tørker meg og i truseinnlegg. Litt brunt. Merker jeg ikke orker å få forhåpninger.

Det er mulig å blø og være gravid. Kan også være festeblødning. Jeg små blødde tidlig i begge graviditetene. Kanskje du kan ta blodprøve hos legen? Altså hcg.

Syntes fin strek på den nederste testen :)

Godt det ikke bare er meg. Men sikkert bare en tullestrek. Tror kroppen min tuller noe veldig med meg nå.. :confused005 Er til å bli gal av

Skulle hatt IKM rundt 1/1 egentlig. 8 dager på overtid kom en medium styrke blødning på til sammen to dager og så litt spotting før og etter, ferdig igår. Men jeg gikk på antibiotika fra 31/12, så kan jo hende det fucket til en del. Men kan likevel ikke skjønne at det skal være mulig at jeg er gravid, pleier å ha relativt stabile sykluser og antibiotikaen ble jo startet såpass sent i syklusen. Kan sykdom spille inn? Var syk med virus og deretter halsbetennelse totalt 2-3 uker før jeg begynte på antibiotika.

Hei alle er helt ny her lurer på deres erfaring med strimmeltester fra normal butikken? Og hva dere eventuelt tolker utfra dette bildet?(beklager dårlig kvalitet...) Den er tatt i dag ca 2 dager før ikm..

Takk for svar20190113_184835.jpg
20190113_184835.jpg

Jeg syns den ser positiv ut jeg :) Har hørt de er trege til å reagere, altså at det må mye hcg til.
Ja ble så usikker... Den er jo ikke så mye brukt trur jeg... venta i 5 min slik det stod i vedlegget men føler ikke at jeg stoler helt på den.. bor ikke akkurat sentralt så er noen dager til jeg er u nærheten av nærmeste apotek:)

Ja ble så usikker... Den er jo ikke så mye brukt trur jeg... venta i 5 min slik det stod i vedlegget men føler ikke at jeg stoler helt på den.. bor ikke akkurat sentralt så er noen dager til jeg er u nærheten av nærmeste apotek:)
Test igjen imorgen eller overmorgen så ser du om den er sterkere :-) men siden den har farge er det nok ikke skyggestrek.

Back
Topp