Oss testetøser imellom

Dette er altså det dummeste....
Tok denne testen på morningen i dag og streken var sterkere i dag enn igår! Så fikk jeg mensen:p

Og du e 100% sikker på at det er mensen mensen? Ikke bare litt blod? :)
Det var min tanke og - mitt forrige svangerskap startet akkurat sånn. Husker jeg tenkte crap, men det viste seg å ikke væee mensen! :)

Blør like kraftig nå som ved hver menstruasjon, så jaa.

Ja, er uten tvil mensen :wideyed:
Hmm, så mye blødde jeg nok ikke, nei:confused: Men det var absolutt mer enn «litt spotting» altså... Om ikke det er noe muffens her nå, så håper jeg det er kort tid til neste positive test, lykke til! :)

8dpo øynene mine vil se strek.. og i dag i mitt hode ser jeg antydning til noe mer.. flere som ser? El er det bare ønskesyner hehe

Vedlegg

• 835B0B28-FDFB-4F4B-A3DB-0766CC2D7999.jpeg
    835B0B28-FDFB-4F4B-A3DB-0766CC2D7999.jpeg
    66,2 KB · Visninger: 185
Siste gang jeg bruker disse testene. Bare lurestreker!! Hadde helt blank test i går og så positiv i dag. Er virkelig noe som ikke stemmer. Testen kan ikke bli så sterk på en dag! Testene fra eBay var det knapt noe på! :(

Vedlegg

• 39124ECA-1972-4FF7-B81D-302784512821.jpeg
    39124ECA-1972-4FF7-B81D-302784512821.jpeg
    522,4 KB · Visninger: 196
Siste gang jeg bruker disse testene. Bare lurestreker!! Hadde helt blank test i går og så positiv i dag. Er virkelig noe som ikke stemmer. Testen kan ikke bli så sterk på en dag! Testene fra eBay var det knapt noe på! :(

Oi, men er alle disse tatt samme dag? Ville jo tenkt at du er gravid med de testene:D

Kjøpt med clearblue early jeg nå.

Er Dei testane begynt og bli tullerusk. Synest det er fleire som klager

Er Dei testane begynt og bli tullerusk. Synest det er fleire som klager
Ja skikkelig dritt tester!! Er jo ikke måte på heller... men disse skal jeg ha pengene tilbake for! Syns ikke det er greit å lure folk slik. Alle de andre testene jeg har tatt er negativ. Så kjenner jeg blir sint!

De er jo positive, du får ikke falske positive slik :)
eBay krever veldig mye hCG så de blir senere positive.

Og det er ikke noe problem å gå fra blank test til så sterk neste dag.

De er jo positive, du får ikke falske positive slik :)
eBay krever veldig mye hCG så de blir senere positive.

Og det er ikke noe problem å gå fra blank test til så sterk neste dag.
Syns bare det er så rart når testen var helt blank i går.. så blir de så sterke i dag liksom :confused005 får vel bare teste igjen senere når jeg har holdt meg litt..

Syns bare det er så rart når testen var helt blank i går.. så blir de så sterke i dag liksom :confused005 får vel bare teste igjen senere når jeg har holdt meg litt..

En så sterk test lyver ikke ;) generelt sett får man ikke falske positive heller.
Jeg ville heller klagd på eBaytestene som er langt ifra så sensitive som de markedsføres som
Mine gikk fra blank til halvsterk farge forresten når jeg ble gravid med sønnen.

Er alle tatt i dag? Disse er nå positiv. Jeg ville tatt en vanlig clearblue. Denne gangen fikk jeg sterkere strek på clearblue enn babyplan sine.

En så sterk test lyver ikke ;) generelt sett får man ikke falske positive heller.
Jeg ville heller klagd på eBaytestene som er langt ifra så sensitive som de markedsføres som
Mine gikk fra blank til halvsterk farge forresten når jeg ble gravid med sønnen.
Her er vel bevise på at tester lyver.. helt blanke! Har ikke vært på do siden i morges...

Vedlegg

• 8566F334-2303-4F0F-8E0B-6D0F7EA669DC.jpeg
    8566F334-2303-4F0F-8E0B-6D0F7EA669DC.jpeg
    707 KB · Visninger: 190
Er alle tatt i dag? Disse er nå positiv. Jeg ville tatt en vanlig clearblue. Denne gangen fikk jeg sterkere strek på clearblue enn babyplan sine.
Tok en test til nå som var klart negativ..

Back
Topp