Oss testetøser imellom

Jeg kan ikke se noe dessverre:( Men jeg er ikke så god på å se streker altså. Det er tidlig enda da, så jeg krysser fingrene for deg:)

Ja, er nok for tidlig. Litt sprøtt å teste så tidligFikk svakt positiv test med eldste rundt 7-8 dpo men er vel eksepsjonelt.

9dpo idag, forventet egentlig ikke å få noe resultat så tidlig, så er ikke skuffa riktig enda :happy: I godt lys skimter jeg kanskje en svak skyggestrek

9dpo gtest.jpg

Litt info til dere som bruker babyplan.. Jeg spurte de om nettopp dette i går, med at de ikke trekker til seg urinen og det var de kjent med.. Så de skrev at på neste opptrykk av bruksanvisning skulle de skrive at testen skulle holdes nede i urinen i 10 sek i stedet:)

Litt info til dere som bruker babyplan.. Jeg spurte de om nettopp dette i går, med at de ikke trekker til seg urinen og det var de kjent med.. Så de skrev at på neste opptrykk av bruksanvisning skulle de skrive at testen skulle holdes nede i urinen i 10 sek i stedet:)
Jeg har også før opplevd at den ikke har trukket opp etter 3 sek, så idag holdt jeg den vel 4-5, da trakk den til seg alt :)

Jeg er ikke god til å se streker, men legger jeg godviljen til kan jeg kanskje så vidt skimte en strek:)

Ser den tydeligere i virkeligheten, men tror nesten det er skygge.
Syns jeg skimter en skygge? Spennende å se i morgen da

Er nok skygge nok en gang ja :) Skal ikke ta flere tester. Tr kommer som forventet vil jeg tro ettersom alle testene hittil har hatt skygge.

Vedlegg

• 2E30F8B6-0404-44CD-B52A-A6C04C3BC307.jpeg
    2E30F8B6-0404-44CD-B52A-A6C04C3BC307.jpeg
    107,9 KB · Visninger: 120
Ser den tydeligere i virkeligheten, men tror nesten det er skygge.

Er nok skygge nok en gang ja :) Skal ikke ta flere tester. Tr kommer som forventet vil jeg tro ettersom alle testene hittil har hatt skygge.

Så utrolig irriterende med disse skyggene! Kanskje du skal prøve en annen test? :) kan jo hende det er en luring der inne:)

Så utrolig irriterende med disse skyggene! Kanskje du skal prøve en annen test? :) kan jo hende det er en luring der inne:)

Er nok ikke en liten en her :/ Har allerede prøvd babyplan, A1, RFSU test ofte og clearblue. Tok en til clearblue nettopp og den var blenda, så nå avslutter jeg testingen :)

Last edited:
Ikm i morgen og noiaen kom for fullt i dag, da jeg har hatt 4 kjemiske det siste året og 13 dpo (i dag) har liksom testene blitt svakere , så jeg har hatt nervene utenpå i dag.. tok ingen strimmeltest i går da jeg tok digital som viste gravid 1-2 , men i dag tok jeg det (og el test) for å sjekke om det er ny kjemisk eller om dette kan gå bra, og dere , se her a:love017 begynner å få skikkelig trua !
pixlr_20190110125032040.jpg

På de jeg fikk i posten i går står det 10sek :)

Ikm i morgen og noiaen kom for fullt i dag, da jeg har hatt 4 kjemiske det siste året og 13 dpo (i dag) har liksom testene blitt svakere , så jeg har hatt nervene utenpå i dag.. tok ingen strimmeltest i går da jeg tok digital som viste gravid 1-2 , men i dag tok jeg det (og el test) for å sjekke om det er ny kjemisk eller om dette kan gå bra, og dere , se her a:love017 begynner å få skikkelig trua !
Vis vedlegget 285140
BABY :happy093

Back
Topp