Lillemyyyy
Flørter med forumet
Er der noko merke på testen fra legen ?
Fant den på nett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er der noko merke på testen fra legen ?
Åå, så braaJeg syns den ser rosa ut![]()
håper virkelig det stemmer! Har veldig mens murringer og vondt i lysken, så blir spennende og se om det blir en liten en 
Ja tenkte å ta en ny test i morgen tidlig, krysser fingrene for at den blir sterkereSkimter no, håper den blir sterkere i morgon![]()

Åå, så braahåper virkelig det stemmer! Har veldig mens murringer og vondt i lysken, så blir spennende og se om det blir en liten en
![]()
Krysser fingre og tær for enda sterkere tester og at lille spire holder seg der til termin
Å er jo å få ein på tryne da.![]()
Tuusen takkDet må jo være gode tegnKrysser fingre og tær for enda sterkere tester og at lille spire holder seg der til termin
![]()
det håper virkelig jeg også 
Da føler jeg at CB digital ikkje er og lite på heller. Legen siner er vel til og lita påFant den på nettstår at den har 25 mlU. Hmm... like sensitiv som CB digital. tro hvorfor begge er helt negative da?
Skal krysse for degJa tenkte å ta en ny test i morgen tidlig, krysser fingrene for at den blir sterkere![]()
TakkSkal krysse for deg![]()

Jeg ser strek! Gratulerer![]()
Håper det blir sterkere i morgon![]()
Tok en A1 test som var negativ gitt! Men gir ikke opp håpet heelt enda. Skal ta en ny i morgen og fredag![]()
Fant den på nettstår at den har 25 mlU. Hmm... like sensitiv som CB digital. tro hvorfor begge er helt negative da?
Jøss så rart! Hva skjer med testene for tiden! Nei ikke gi opp![]()
Skal teste clearblue og rfsu i morgen![]()
Når det blir 3 dagen og ingen økning tar jeg det som ikkje håp. Det er min tolkningHåper jeg også! Føler det er håpløst med denne testingen, har fått skikkelig streksyn føler jeg,,
Når det blir 3 dagen og ingen økning tar jeg det som ikkje håp. Det er min tolkning![]()
Får barre krysse og håpeKommer til å fortsette å teste torsdag og fredag for det er rundt 12-13dpo og senere jeg bruker å teste positivt HVIS jeg er gravid. Av tidligere erfaring