Oss testetøser imellom

Tatt ny test, den var blenda, så da var det. ikke noen babystrek. Lykke til alle sammen:)

Begynner å få streksyn jeg , ser streker der det ikke er streker :facepalm:. Dag 35,12 dpo. Tok lang tid sist når jeg fikk positiv test også, men husker ikke helt når jeg fikk utslag..
Sikkert umulig å se på dette bilde. Men mest sannsynlig skyggestrek...

Vedlegg

• IMG_20190109_134046.jpg
    IMG_20190109_134046.jpg
    273,2 KB · Visninger: 151
Slenger meg på denne tråden her jeg;)
Jeg tok en graviditetstest fra lloyds igår kveld og idag på morgenen. Begge testene viser likt. Og det ser ut til å være svaaakt positiv..
har dere noen formeninger? Er den negativ eller positiv? Kan jo være skyggestrek og men mener på at den ville vært grå da?
Vil så gjerne at den skal være positiv så ser meg nesten blind på testene:wacky:

Vedlegg

• 5E5206C5-6B21-4D99-B219-85AA7AC35EA7.jpeg
    5E5206C5-6B21-4D99-B219-85AA7AC35EA7.jpeg
    148,2 KB · Visninger: 154
Last edited:
Jeg fikk denne i går, 14 dpo. Så deilig at den har steget. Når jeg hadde SA i fjor så tok det lang tid før jeg fikk 2-3 så håper det er et godt tegn. Fremdeles redd for at noe skal skje men foreløpig er det et godt tegn :)

I dag tok jeg en vanlig clearblue med kryss. Klarer liksom ikke helt å la vær å teste :p
Åååå så godt :happy093

Jeg fikk forresten skygge på testene fra Normal også denne gangen, både strimler og staver, og de bruker å være skikkelig vanskelig å få opp noe som helst på.
Jeg har hatt LITT mer hell med babyplan sine vanlige, altså de hvite som ikke er tidligtester.
Jeg har fått med et par gratise her og der når jeg har bestilt de andre, og de har ikke vist skygge når de tidligtestene gjorde det, så jeg har bestilt en liten pakke med bare de nå og kommer ikke til å bruke de rosa lengre uansett. Får se om 1 måned om de hvite er noe bedre.. IKM i dag her, og spotter + negativ digital så jeg konkluderer med at jeg er på CD 1 i morgen, om det ikke blir setter i gang senere i dag da.
Noko dritt :(

Okey, nå holder jeg faktisk på å bli helt sprø... Har opplevd tre spontanaborter det siste året. Men er (kanskje??) gravid for fjerde gang nå!
Jeg har IKM i dag.
8 DPO begynte jeg å få ømme boobs, og flere andre graviditetstegn. Begynte å teste med «babyplan tidlig» 7 DPO. 12 DPO fikk jeg første antydning til positiv test (veldig svak strek).
11 DPO: negativ ClearBlue digital.
13 DPO: negativ ClearBlue digital.
15 DPO: POSITIV clearblue digital.

15 DPO (altså i dag) får jeg da en positiv CB digital, og en suuuupersvak «babyplan tidlig» (se bilde nedenfor). Ringer da legen for å få tatt blodprøver for å måle hcg-nivået og en eventuell stigning (dette pga mine tidligere spontanaborter). Tar TO graviditetstester hos legen, og begge er negative???? (Se bilde nedenfor. De to nederste er fra legekontoret). Jeg spør legen hvor høy følsomhet den testen har, han svarer bare med «veldig». Og han konkluderer med at jeg IKKE er gravid, og at det ikke er vits å ta blodprøve heller. Enda jeg informerer han om mine positive tester hjemme. Han spør forøvrig heller ikke om når jeg forventer mensen eller noe.

Livmortappen virker langt bak og lukket. Jeg har fortsatt graviditetssymptomer. Jeg hadde en liten blødning som varte noen dager fra ca 6 DPO (mulig festeblødning?). Men har ingen spor av blod nå.

Noen her som vet hvor sensitiv disse testene på legekontoret er?
Som jeg har forstått har CB digital en følsomhet på 25 mlu, og «babyplan tidlig» har 10 mlu.
Hvorfor får jeg så svak «babyplan tidlig», hvis den er mest følsom?
Kan det være at det går til f... igjen?
Noen som har noe som helst erfaring, råd o.l. innenfor noe av dette? Jeg ønsker både solskinnshistorier, og harde fakta!! Bare fortell helt 100% ærlig hva dere tror :nailbiting:

Sorry for superlangt innlegg! :Heartbigred
Er der noko merke på testen fra legen ?

Jeg tok en graviditetstest fra lloyds igår kveld og idag på morgenen. Begge testene viser likt. Og det ser ut til å være svaaakt positiv..
har dere noen formeninger? Er den negativ eller positiv? Kan jo være skyggestrek og men mener på at den ville vært grå da?
Vil så gjerne at den skal være positiv så ser meg nesten blind på testene:wacky:

Jeg syns den ser rosa ut:love017

Begynner å få streksyn jeg , ser streker der det ikke er streker :facepalm:. Dag 35,12 dpo. Tok lang tid sist når jeg fikk positiv test også, men husker ikke helt når jeg fikk utslag..
Sikkert umulig å se på dette bilde. Men mest sannsynlig skyggestrek...
Krysser og håper den blir sterkere i morgon:)

Skimter no, håper den blir sterkere i morgon :)

Back
Topp