Mortilprins
Elsker forumet
Det der er jo babystrek da
Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der er jo babystrek daGratulerer!
jeg vet ikke hva jeg skal tro
Ser omtrent daglige innlegg om skygge på de, så jeg har holdt meg unna de selv.
jeg vet ikke hva jeg skal tro
![]()
Dette er ikke skygge! Den er jo rosa!Jeg skjønner ingenting jeg! Tok en test for litt over en halvtime siden, blenda! , kjører barn på skolen og sjekker den nå, strek! Det må være noe veldig galt med testene mine!

Jeg skjønner ingenting jeg! Tok en test for litt over en halvtime siden, blenda! , kjører barn på skolen og sjekker den nå, strek! Det må være noe veldig galt med testene mine!

Jeg skjønner ingenting jeg! Tok en test for litt over en halvtime siden, blenda! , kjører barn på skolen og sjekker den nå, strek! Det må være noe veldig galt med testene mine!
Tror du kanskje kan ta en digital i morgen?![]()
den blir nok ikke tatt før evt mens uteblir
Det der må jo være babystrek altså!!!!![]()
tenker at jeg bare er en av de uheldige som får falsk strek etter tiden
Den var jo veldig sterkspennende
![]()

Det tørr jeg ikke!den blir nok ikke tatt før evt mens uteblir
![]()
Ja det var det den var! Veldig rart![]()
Det forstår jeg!
Testen jeg tok tidligere i dag var like svak som tidligere, om ikke svakere..
Jeg fikk denne i går, 14 dpo. Så deilig at den har steget. Når jeg hadde SA i fjor så tok det lang tid før jeg fikk 2-3 så håper det er et godt tegn. Fremdeles redd for at noe skal skje men foreløpig er det et godt tegn
I dag tok jeg en vanlig clearblue med kryss. Klarer liksom ikke helt å la vær å teste![]()
Har du prøvd clearblue? Jeg føler at den har vært sterkere på meg denne gangen enn babyplan.
de har vært sterkere på meg også når jeg har vært gravidKanskje urinen ikke var nok konsentrert? Som regel best å sammenligne tester annenhver dag for å se stigningjeg krysser fingrene for at neste test er sterkere
![]()
Dette er ikke skygge! Den er jo rosa!
Hvor mange dpo? Ser ut som min 10-11dpo![]()
men den kom jo lenge etter fristen da, så klarer ikke tenke at det er rett
Mulig. Jeg bruker å få de sterkeste strekene på ettermiddagen/kvelden. I morgen eller fredag blir jeg å teste både en clearblue og rfsu på samme urin å se.
Håper det blir en sterkere strek snart, er jo fortsatt tidlig![]()