Oss testetøser imellom

Ser noe der:woot:
Enda litt svakere enn det var min strimmel tørket på 10 dpo. 12 dpo fikk jeg 1-2 på digtal:p
Krysser fingrene for at den blir sterkere :smiley-angelic001

Jeg blir veldig nervøs nå!! Hvis dette her er sant så har jeg blitt gravid naturlig etter 7år prøving på søsken:wideyed: og det har jeg lite tro for at er sant:facepalm:

Noen som har fått blenda test, den har tørket og det har vært noe der? Tror jeg har vært uheldig med disse testene og at det bare er skygge! Dette er bilde av testen tørket! 11dpo

Hveeeer dag med babyplan. Disse har bare skygger, noen mer enn andre.

Vedlegg

• Screenshot_20190105-153911_Gallery.jpg
    Screenshot_20190105-153911_Gallery.jpg
    178,8 KB · Visninger: 168
Har ingen erfaring med disse testene, men skikkelig dårlig om de gir så mange falske streker uten at det er Hcg i urinen.:shifty:
Jeg har tatt noen strimler i årenes løp..:hilarious:men aldri opplevd strek uten at jeg har hatt hcg i urinen.

Nei jeg har også tatt mange tester av disse, men aldri opplevd det:nailbiting:

Dagens test.. tatt 18:37 ca.
Hatt mye mensmurringer siden i går og skikkelige smerter under sex. Tror tr er rett rundt hjørnet.

Vedlegg

• 0DA6C44D-6891-4CFB-8605-2B7EA583E20D.jpeg
    0DA6C44D-6891-4CFB-8605-2B7EA583E20D.jpeg
    913,4 KB · Visninger: 156
  • CE137A18-48E8-4B95-8067-B2D674FD7DCD.jpeg
    CE137A18-48E8-4B95-8067-B2D674FD7DCD.jpeg
    168,4 KB · Visninger: 153
Noen som har fått blenda test, den har tørket og det har vært noe der? Tror jeg har vært uheldig med disse testene og at det bare er skygge! Dette er bilde av testen tørket! 11dpo
Å Herregud, her er det rosa strek! :love017:love017:love017
Så glad på dine vegne , nå må den bare bli sterkere og sterkere !:love017

Å Herregud, her er det rosa strek! :love017:love017:love017
Så glad på dine vegne , nå må den bare bli sterkere og sterkere !:love017

Jeg tørr ikke tro på den jeg:hilarious: det blir en ny test i kveld, og den er nok blenda kan jeg tenke meg.. Jeg som har vært litt uheldig med denne pakken med tester tenker jeg rett og slett:wtf:

Jeg tørr ikke tro på den jeg:hilarious: det blir en ny test i kveld, og den er nok blenda kan jeg tenke meg.. Jeg som har vært litt uheldig med denne pakken med tester tenker jeg rett og slett:wtf:

Er det babyplan sine tidlig strimler??
Jeg har aldri fått strek uten og være gravid.

Er det babyplan sine tidlig strimler??
Jeg har aldri fått strek uten og være gravid.

Ja.. Jeg har ikke fått det jeg heller.. Men ser det er mange som har fått det her inne, så vet ikke hva jeg skal tolke den som:s får bare teste igjen senere..

Har også opplevd skyggestreker med babyplan sine tester, så de stoler jeg ikke på lenger..

Jeg har ikke det, men siden dette er en tørket test og mange har hatt skyggestreker her inne så vet jeg ikke hva jeg skal tro.. Får bare teste igjen senere..

Ser flere og flere får dårlig erfaring med babyplan sine tester, så tenkte bare tipse om wondfo testene (som de tidligere hadde på billigtester) eller clinical guard. Begge kan bestilles i store pakker (50 stykker) fra Amazon og ebay. Jeg har bestilt fra Amazon, og det har tatt 1,5-2 uker før jeg har hatt dem, og jeg bor lengst nord i landet (les: så langt nord som man kommer før man må begynne å svømme til Svalbard). Billigtester har gjerne tatt ei uke og noen ganger mer også. I tillegg betaler jeg mindre per test, selv om man må betale frakt ;)

Har veldig god erfaring med begge disse testene, tok noen nå også, bare for å sjekke (ingen sjangs for at jeg er gravid), og heller ingen skygge på noen av testene.

Jeg er bare 6 dpo, men klør etter å teste hele tiden... Tok denne billigstripsen i morges. Dette er vel bare en skyggestrek?

Vedlegg

• IMG_20190108_215856.jpg
    IMG_20190108_215856.jpg
    209,6 KB · Visninger: 117
Har aldri fått rosa skyggestreker på babyplan, kun grå "usynlige " og det er kun hvis urinen har vært ekstremt konsentrert.. de gangene jeg har hatt kjemiske og nå har jeg hatt rosa utslag og da har det slått ut på flere typer , så jeg har trua på de testene og trua på at den streken er reell :nailbiting::nailbiting::dummy1::dummy: spennende !

Har aldri fått rosa skyggestreker på babyplan, kun grå "usynlige " og det er kun hvis urinen har vært ekstremt konsentrert.. de gangene jeg har hatt kjemiske og nå har jeg hatt rosa utslag og da har det slått ut på flere typer , så jeg har trua på de testene og trua på at den streken er reell :nailbiting::nailbiting::dummy1::dummy: spennende !

Jeg blir usikker sålenge det er en tørket test og såpass svak:sorry: skulle teste igjen nå, holdt meg i 3 timer men veldig utvannet urin så jeg kastet ikke bort en test.. Duppet en El test for morro skyld og 2 streker der, ikke sterk, men slik er det vel før ikm kommer med El tester.. Bare gøy å prøve, lest om så mange som har gjort det.

Back
Topp