Mortilprins
Elsker forumet
Noen som har prøvd RFSU stripstestene? Vurderer å prøve de fredag morgen - er ca 10dpo da (temper ikke).
Er de jeg bruker nå. Ser ut som at det bare er skyggestreker jeg har fått. Testet negativt A1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har prøvd RFSU stripstestene? Vurderer å prøve de fredag morgen - er ca 10dpo da (temper ikke).
Er de jeg bruker nå. Ser ut som at det bare er skyggestreker jeg har fått. Testet negativt A1.

Ja, utrolig godtÅååå så godt![]()
Åh så kjedelig da. Hadde egentlig lovet meg selv å ikke kjøpe RFSU (har prøvd de andre de selger tidligere), men første gang jeg så de selger flere strips - så falt for fristelsen![]()
Eventuelt ikke gravid? Legger ved bilde av mine, der jeg har fått «gravid, 1-2». Men fått svaaaake babyplan tidlig, og to negative tester hos lege. Så er rimelig forvirret! De må være i urinen i ca 6-8sekunder for å ta opp nok urin.Jeg har nå tatt to babyplan tidlig strimmel. Det kommer ikke opp kontrolltest på noen av de. Det samler seg kun en flekk med farge rett bak max skriften. Er dette et kjent problem? Jeg holdt begge kun i 3 sekunder og under max streken.
De må være i urinen i ca 6-8sekunder for å ta opp nok urin.
Jeg måtte trykke litt på mine, så trakk den lengere innJeg har nå tatt to babyplan tidlig strimmel. Det kommer ikke opp kontrolltest på noen av de. Det samler seg kun en flekk med farge rett bak max skriften. Er dette et kjent problem? Jeg holdt begge kun i 3 sekunder og under max streken.
De skal dyppes i 10 sekJeg har nå tatt to babyplan tidlig strimmel. Det kommer ikke opp kontrolltest på noen av de. Det samler seg kun en flekk med farge rett bak max skriften. Er dette et kjent problem? Jeg holdt begge kun i 3 sekunder og under max streken.
De viser alltid tre streker. Den ville jeg tolket som ikke gravid dessverre. Edit : ser nå at du fikk 1-2 uker på denne testen. De to svakeste streke øker i styrke i takt med hcg økningen! Håper den blir sterkereNoen som har forsket på hvordan strimlene på innsiden av en ClearBlue digital skal se ut, hvis en er gravid?Eventuelt ikke gravid? Legger ved bilde av mine, der jeg har fått «gravid, 1-2». Men fått svaaaake babyplan tidlig, og to negative tester hos lege. Så er rimelig forvirret!
Hilsen desperat...
Pleide å dyppe mine til jeg så at det begynte å trekke nedover staven.Står 3 sek her![]()
Pleide å dyppe mine til jeg så at det begynte å trekke nedover staven.

Ser den ;-) du får tøye reglene litt neste gang og dyppe testen litt lengre :-DÅjajeg som er livredd for å gjøre feil
![]()
Ser den ;-) du får tøye reglene litt neste gang og dyppe testen litt lengre :-D

8 dpo I dag. Er denne blenda?
Jeg er ifølge mine egne beregninger 13dpo idag. Dette er en av de sterkeste strekene jeg har fått.
Før jeg avslutter testingen vil jeg bare se hva dere tenker?