Oss testetøser imellom

Nei jeg tørr ikke rett og slett! Det er for uvirkelig at dette er sant.. Så prøver å holde hode kaldt å tenke at dette ikke er rett:nailbiting: de har vært sterkere på meg også når jeg har vært gravid:)

Ja det er nesten bedre å heller bli positiv overrasket hvis du får flere positive tester enn at du bli skuffet hvis du får negativ test. Man skal jo ikke lese av testen etter fristen så ville nok tatt en ny test. Men jeg syns den var veldig positiv for å være tullestrek. Føler det kan komme veldig svake streker etter fristen men kanskje ikke så sterk?
Har du flere babyplan tester som du kan prøve?

Det gjør jeg også. Rart det der.. Legene sier "bruk morgen urin når du tester", skjønner ikke hvorfor, når nesten alle får sterkere tester på kvelden:) spent på neste test fra deg:D

Jeg har også fått sterkere streker på ettermiddagen :) Men denne gangen så har jeg prøvd å få ut litt urin en liten stund etter jeg har vært på do og da har jeg følt at testene er sterkere enn på morgenurinen. Urinen har vært mørkere også på urin nr 2. Litt rart men :p

Ja det er nesten bedre å heller bli positiv overrasket hvis du får flere positive tester enn at du bli skuffet hvis du får negativ test. Man skal jo ikke lese av testen etter fristen så ville nok tatt en ny test. Men jeg syns den var veldig positiv for å være tullestrek. Føler det kan komme veldig svake streker etter fristen men kanskje ikke så sterk?
Har du flere babyplan tester som du kan prøve?

Jeg fikk svak strek i går etter fristen også, men ikke i nærheten så sterk som denne..
Jeg har flere her, så får ta en i kveld:nailbiting: det beste hadde jo vært om det ble strek før fristen, da hadde det vært litt lettere å tro, men uansett for uvirkelig til å være sant.

Jeg har også fått sterkere streker på ettermiddagen :) Men denne gangen så har jeg prøvd å få ut litt urin en liten stund etter jeg har vært på do og da har jeg følt at testene er sterkere enn på morgenurinen. Urinen har vært mørkere også på urin nr 2. Litt rart men :p

Veldig rar denne kroppen:hilarious: blir nok aldri klok på den:dead:

Opplevd skygger på babyplan testene så håpet på å finne noen pålitelige tester :/
Er i samme båt selv. Leter etter en type jeg kan stole på, men jeg får skygger på absolutt alle jeg prøver av merker. Selv clearblue. Digitale er negativ selvsagt, men alle de med strek.

Jeg fikk forresten skygge på testene fra Normal også denne gangen, både strimler og staver, og de bruker å være skikkelig vanskelig å få opp noe som helst på.
Jeg har hatt LITT mer hell med babyplan sine vanlige, altså de hvite som ikke er tidligtester.
Jeg har fått med et par gratise her og der når jeg har bestilt de andre, og de har ikke vist skygge når de tidligtestene gjorde det, så jeg har bestilt en liten pakke med bare de nå og kommer ikke til å bruke de rosa lengre uansett. Får se om 1 måned om de hvite er noe bedre.. IKM i dag her, og spotter + negativ digital så jeg konkluderer med at jeg er på CD 1 i morgen, om det ikke blir setter i gang senere i dag da.

Vedlegg

• Screenshot_20190109-101221_Gallery.jpg
    Screenshot_20190109-101221_Gallery.jpg
    179,2 KB · Visninger: 180
12 dpo! :nailbiting: men den kom jo lenge etter fristen da, så klarer ikke tenke at det er rett:bag:

Ser ut som svakt positiv og ser tydelig rosa farge på den. Har du andre billigtester du kan ta eventuelt? Kanskje best å teste på morgen urin i morgen.

Forresten så testa jeg svaaakt positiv med eldste etter tiden med en billigstrimmel ca 8 dpo som etterhvert økte i styrke dagene etter. Men din var mye sterkere enn min den gang.

Ser ut som svakt positiv og ser tydelig rosa farge på den. Har du andre billigtester du kan ta eventuelt? Kanskje best å teste på morgen urin i morgen.

Forresten så testa jeg svaaakt positiv med eldste etter tiden med en billigstrimmel ca 8 dpo som etterhvert økte i styrke dagene etter. Men din var mye sterkere enn min den gang.

Jeg har testet på morgen urin på denne.. Jeg er 12 dpo i dag.. Hadde en svak strek etter tiden i går også, men langt fra så sterk som denne.. Jeg skjønner ingenting.. Jeg har noen til her, så får teste igjen senere.. Har bare samme merke da:s liker ikke at dette tuller med hode mitt

Er i samme båt selv. Leter etter en type jeg kan stole på, men jeg får skygger på absolutt alle jeg prøver av merker. Selv clearblue. Digitale er negativ selvsagt, men alle de med strek.

Jeg har fått rosa strek på babyplan sine tester når jeg har vært gravid, men bare svake/gråe streker når jeg ikke har vært gravid. Kanskje 1-2 av testene har vært blendahvit, men resten har det vært skygge på.

Denne tok jeg tidligere i dag og viser strek før den tørket, men tør liksom ikke å håpe eller tro på det..Alle stavtestene jeg har tatt av RFSU har tidligere stemt med graviditet og negativ, så håper disse også stemmer,,

Vedlegg

• 216EF26A-12F3-402E-97C8-639FD466110A.jpeg
    216EF26A-12F3-402E-97C8-639FD466110A.jpeg
    315,1 KB · Visninger: 257
Jeg har fått rosa strek på babyplan sine tester når jeg har vært gravid, men bare svake/gråe streker når jeg ikke har vært gravid. Kanskje 1-2 av testene har vært blendahvit, men resten har det vært skygge på.

Denne tok jeg tidligere i dag og viser strek før den tørket, men tør liksom ikke å håpe eller tro på det..Alle stavtestene jeg har tatt av RFSU har tidligere stemt med graviditet og negativ, så håper disse også stemmer,,

Jeg ser strek! Gratulerer:D:love7

Jeg hadde en kjemisk i forrige måned så jeg fikk se positive tester fra babyplan da, dog bare svake, så jeg ser litt etter de for å sammenligne selv, så jeg kjenner etter denne runden smertelig godt til de grå skyggestrekene haha
Her er fra den kjemiske, TR kom til forventet tid. De ligner skygger, men de er mye mer tydelige hvor man ikke måtte vri de i riktig lys for å se se liksom. Man kunne se de tvert i virkeligheten, uten å måtte synse.

Vedlegg

• 20181208_125631-01.jpeg
    20181208_125631-01.jpeg
    953,1 KB · Visninger: 184
  • Screenshot_20181210-105315_Pixlr.jpg
    Screenshot_20181210-105315_Pixlr.jpg
    440 KB · Visninger: 222
Denne PP fikk jeg noe rart på 2 staver fra Normal som spilte meg et puss, men det var nok bare skygger også.
Tallene på de skulle nok vært 8 og 10, siden TR ser ut til å komme 1 dag for sent, så regner med at EL var 1 dag sent ute også.

Vedlegg

• Screenshot_20190105-153758_Gallery.jpg
    Screenshot_20190105-153758_Gallery.jpg
    528,1 KB · Visninger: 155
Okey, nå holder jeg faktisk på å bli helt sprø... Har opplevd tre spontanaborter det siste året. Men er (kanskje??) gravid for fjerde gang nå!
Jeg har IKM i dag.
8 DPO begynte jeg å få ømme boobs, og flere andre graviditetstegn. Begynte å teste med «babyplan tidlig» 7 DPO. 12 DPO fikk jeg første antydning til positiv test (veldig svak strek).
11 DPO: negativ ClearBlue digital.
13 DPO: negativ ClearBlue digital.
15 DPO: POSITIV clearblue digital.

15 DPO (altså i dag) får jeg da en positiv CB digital, og en suuuupersvak «babyplan tidlig» (se bilde nedenfor). Ringer da legen for å få tatt blodprøver for å måle hcg-nivået og en eventuell stigning (dette pga mine tidligere spontanaborter). Tar TO graviditetstester hos legen, og begge er negative???? (Se bilde nedenfor. De to nederste er fra legekontoret). Jeg spør legen hvor høy følsomhet den testen har, han svarer bare med «veldig». Og han konkluderer med at jeg IKKE er gravid, og at det ikke er vits å ta blodprøve heller. Enda jeg informerer han om mine positive tester hjemme. Han spør forøvrig heller ikke om når jeg forventer mensen eller noe.

Livmortappen virker langt bak og lukket. Jeg har fortsatt graviditetssymptomer. Jeg hadde en liten blødning som varte noen dager fra ca 6 DPO (mulig festeblødning?). Men har ingen spor av blod nå.

Noen her som vet hvor sensitiv disse testene på legekontoret er?
Som jeg har forstått har CB digital en følsomhet på 25 mlu, og «babyplan tidlig» har 10 mlu.
Hvorfor får jeg så svak «babyplan tidlig», hvis den er mest følsom?
Kan det være at det går til f... igjen?
Noen som har noe som helst erfaring, råd o.l. innenfor noe av dette? Jeg ønsker både solskinnshistorier, og harde fakta!! Bare fortell helt 100% ærlig hva dere tror :nailbiting:

Sorry for superlangt innlegg! :Heartbigred

Vedlegg

• 869A4569-A7B5-4BBB-9868-E639A3F9AA56.jpeg
    869A4569-A7B5-4BBB-9868-E639A3F9AA56.jpeg
    233,7 KB · Visninger: 216
Du er nok gravid :) babyplan er dårlig fargestoff, og når man teller det inn med at legetestene krever så mye mer hcg så hadde jeg trodd på den digitale testen.
Gratulerer så mye! :D

Okey, nå holder jeg faktisk på å bli helt sprø... Har opplevd tre spontanaborter det siste året. Men er (kanskje??) gravid for fjerde gang nå!
Jeg har IKM i dag.
8 DPO begynte jeg å få ømme boobs, og flere andre graviditetstegn. Begynte å teste med «babyplan tidlig» 7 DPO. 12 DPO fikk jeg første antydning til positiv test (veldig svak strek).
11 DPO: negativ ClearBlue digital.
13 DPO: negativ ClearBlue digital.
15 DPO: POSITIV clearblue digital.

15 DPO (altså i dag) får jeg da en positiv CB digital, og en suuuupersvak «babyplan tidlig» (se bilde nedenfor). Ringer da legen for å få tatt blodprøver for å måle hcg-nivået og en eventuell stigning (dette pga mine tidligere spontanaborter). Tar TO graviditetstester hos legen, og begge er negative???? (Se bilde nedenfor. De to nederste er fra legekontoret). Jeg spør legen hvor høy følsomhet den testen har, han svarer bare med «veldig». Og han konkluderer med at jeg IKKE er gravid, og at det ikke er vits å ta blodprøve heller. Enda jeg informerer han om mine positive tester hjemme. Han spør forøvrig heller ikke om når jeg forventer mensen eller noe.

Livmortappen virker langt bak og lukket. Jeg har fortsatt graviditetssymptomer. Jeg hadde en liten blødning som varte noen dager fra ca 6 DPO (mulig festeblødning?). Men har ingen spor av blod nå.

Noen her som vet hvor sensitiv disse testene på legekontoret er?
Som jeg har forstått har CB digital en følsomhet på 25 mlu, og «babyplan tidlig» har 10 mlu.
Hvorfor får jeg så svak «babyplan tidlig», hvis den er mest følsom?
Kan det være at det går til f... igjen?
Noen som har noe som helst erfaring, råd o.l. innenfor noe av dette? Jeg ønsker både solskinnshistorier, og harde fakta!! Bare fortell helt 100% ærlig hva dere tror :nailbiting:

Sorry for superlangt innlegg! :Heartbigred
Syntes jeg ser en svak strek på begge legekontor testene jeg. Jeg har og testet positivt hjemme og negativt hos legen,noen år siden nå men. Jeg var gravid ihvertfall, var positiv hos legen to dager etter. Tror ikke de er veldig sensitive.

Back
Topp