lusemus 71
Forumet er livet
Skimter noeHar brukt strimlene til babyplan, men har bare en igjen, så den spares til i morgen. Og så blir det vel å ta en digital om noen dager hvis TR ikke kommer. Har lagt ut bilde av den fra i går, her:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skimter noeHar brukt strimlene til babyplan, men har bare en igjen, så den spares til i morgen. Og så blir det vel å ta en digital om noen dager hvis TR ikke kommer. Har lagt ut bilde av den fra i går, her:
Der er ein svak strekOg her er en fra i dag
Babyplan skimter jeg noe langt bak i derJa de EL testene var elendige.. prøvde de denne runden før jeg fikk fra babyplan i posten i tilfelle jeg gikk glipp av noe, men det var jo knapt de giddet å reagere. G.test strimlene er så små synes jeg, ser jo ingenting uten å ha tatt et bilde man kan zoome seg inn på liksomJeg tok med både de, stavene og babyplan på samme urin når jeg kom hjem nå, så jeg kan vel like gjerne legge ut de også
![]()
Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågalFikk kjempesvak strek i går, og i dag har jeg testet tre ganger (i know...
) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!

Veldig fin økning!!Vis vedlegget 284589 Vis vedlegget 284590 Røk på nok en test nå i kveld.
Den øverste er fra i dag tidlig og nederste er fra nå. Er litt økning der9 dpo.

Super stigning!Vis vedlegget 284589 Vis vedlegget 284590 Røk på nok en test nå i kveld.

WowVis vedlegget 284589 Vis vedlegget 284590 Røk på nok en test nå i kveld.
Vis vedlegget 284589 Vis vedlegget 284590 Røk på nok en test nå i kveld.

Tør ikke helt å juble ennå men visker et stille takkSuper stigning!gratulerer(igjen) om jeg har skrevet det allerede
![]()
Ja, så gøyHelt klart økning!!![]()
Vis vedlegget 284589 Vis vedlegget 284590 Røk på nok en test nå i kveld.

Ja, så gøyHåper det fortsetter! Men er litt bekymret siden jeg hadde en SA i fjor.

Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.
Den bruker ikke å øke mye etter kun en dag. Prøv heller å sammenligne tester som er tatt annenhver dag med hverandreTakk, det er jo sant. Nervepirrende dette!Så fint at streken blir sterkereDen bruker ikke å øke mye etter kun en dag. Prøv heller å sammenligne tester som er tatt annenhver dag med hverandre

Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.
Takk! Det er vanskelig å få tatt bra bilde synes jeg. Det synes ikke så godt på bildet, men streken er mye tydeligere rosa i dag. I går kunne jeg ikke si om den var rosa eller grå. Og den kom i tillegg fortere fram i dag. Så jeg beholder håpet! Skal få tatt en CB-test i kveld. Men den digitale tror jeg jeg drøyer et par dager med.Hcg stiger ca annenhver dag i starten. Og jeg har fått sterkere tester på kvelden enn morgenen faktisk når jeg har vært gravid. Synes den nederste er sterkere![]()
Takk! Det er vanskelig å få tatt bra bilde synes jeg. Det synes ikke så godt på bildet, men streken er mye tydeligere rosa i dag. I går kunne jeg ikke si om den var rosa eller grå. Og den kom i tillegg fortere fram i dag. Så jeg beholder håpet! Skal få tatt en CB-test i kveld. Men den digitale tror jeg jeg drøyer et par dager med.
Synest bra økning. Hcg økningen er rar.Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.