Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.
Ser økning på testen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.
Jeg klarer ikke å se noe på de vanlige bildene dessverre, kanskje noe svakt på de negativ bildene3-4 dager over ikm. Hva syns dere? Alle bildene er samme testen, ble litt overivrig kan du siKlarte ikke vente til imorgen tidlig så tok den nå. Ikke morgenurin, holdt meg i tre timer så klarte jeg ikke mer
![]()
3-4 dager over ikm. Hva syns dere? Alle bildene er samme testen, ble litt overivrig kan du siKlarte ikke vente til imorgen tidlig så tok den nå. Ikke morgenurin, holdt meg i tre timer så klarte jeg ikke mer
![]()
Tok en sjans på clearblue digital i dag. 10 dpo og veldig fornøyd med stigningen WOW HURRAI dag gikk jeg all in med tester altsåTok en sjans på clearblue digital i dag. 10 dpo og veldig fornøyd med stigningen
alle testene er tatt på 3 timers urin.

YESVis vedlegget 284639 Fikk denne på clearblue monitoren også![]()

I dag gikk jeg all in med tester altsåTok en sjans på clearblue digital i dag. 10 dpo og veldig fornøyd med stigningen

Hurra! GratulererVis vedlegget 284639 Fikk denne på clearblue monitoren også![]()

Tusen takkHurra! Gratulerer![]()
12 dpo i dagSer økning på testen dinhvor mange dpo var du?
Gratulerer så mye!!I dag gikk jeg all in med tester altsåTok en sjans på clearblue digital i dag. 10 dpo og veldig fornøyd med stigningen

Har du prøvd clearblue tester? Jeg prøvde en vanlig babyplan i dag og den en del svakere enn clearblue sin.12 dpo i dag
TakkGratulerer så mye!!![]()
Kan du ta bilde av selve testen ?Vis vedlegget 284639 Fikk denne på clearblue monitoren også![]()
Ja det var litt forskjell ja! Skal prøve clearblue i kveldHar du prøvd clearblue tester? Jeg prøvde en vanlig babyplan i dag og den en del svakere enn clearblue sin.
Er en del forskjell mellom de, selv om det ikke er samme merke![]()
Kan du ta bilde av selve testen ?