Ja det var litt forskjell ja! Skal prøve clearblue i kveld![]()
Tok en stund før streken kom skikkelig frem også, på clearblue kom den ganske kjapt. Blir spennende å se hvordan clearblue testen din blir da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var litt forskjell ja! Skal prøve clearblue i kveld![]()
Gratulerer!!5+2, og avslutter nå testingenVis vedlegget 284659
Gratulerer5+2, og avslutter nå testingenVis vedlegget 284659
Jeg klarer dessverre ikke å se noe strek her3-4 dager over ikm. Hva syns dere? Alle bildene er samme testen, ble litt overivrig kan du siKlarte ikke vente til imorgen tidlig så tok den nå. Ikke morgenurin, holdt meg i tre timer så klarte jeg ikke mer
![]()
Tatt nå i kveld, 12 dpo. Den streken er vel ganske tydelig eller? Det er bare det at jeg klarte ikke motstå fristelsen å ta en digital, og den sto det «ikke gravid» på.Men det var 3 timers urin, og ganske utvannet, så håper jo det er det som spiller inn.
Tatt nå i kveld, 12 dpo. Den streken er vel ganske tydelig eller? Det er bare det at jeg klarte ikke motstå fristelsen å ta en digital, og den sto det «ikke gravid» på.Men det var 3 timers urin, og ganske utvannet, så håper jo det er det som spiller inn.
Takk for oppmuntrende ordDen digitale er ikke helt pålitelig altså, så ikke fortvil.. Den slår nok ut på skikkelig konsentrert urin. Ikke drikk noe på de tre timene du før du skal testedu er hvertfall gravid!
![]()
Så greit å vite! Tenker at jeg kanskje bør vente til søndag for sikkerhets skyld? Gratulerer så mye med graviditeten!Fin strek på den testen, mye tydeligere enn babyplan sin
Jeg tok en digital i går kveld og fikk også ikke gravid. I dag tidlig fikk jeg gravid. Så jeg tror kanskje du får gravid i morgen på morgenurin![]()

HURRA FRAMGANG5+2, og avslutter nå testingenVis vedlegget 284659

Ja hvis klarer å holde deg til søndag så er sikkert det best så du ikke blir så skuffet hvis den sier ikke gravidSå greit å vite! Tenker at jeg kanskje bør vente til søndag for sikkerhets skyld? Gratulerer så mye med graviditeten!![]()
Ja, jeg er også redd for det. Får bare håpe på det beste!Ja hvis klarer å holde deg til søndag så er sikkert det best så du ikke blir så skuffet hvis den sier ikke gravid
Skal du ta noen andre tester i morgen?
TakkKjenner jeg er litt nervøs, så redd testene skal bli svakere
![]()
Ja, jeg er også redd for det. Får bare håpe på det beste!
Jeg har bare tre tester igjen, en CB digital, en CB vanlig og en test jeg ikke kjenner merket på som jeg fikk av sykehuset etter MA i høst. Tenkte å ta den fra sykehuset i kveld, og de to andre i morgenDu da, har du noen testeplaner i dag?
Ser jo tydelig strekHer er testene fra i dag. Første er i dag, det under er fra i går.
Ja strek er det men om den er sterkere er vel en tingSer jo tydelig strek![]()

Tror jeg har fått streksyn.