Oss testetøser imellom

Ja de EL testene var elendige.. prøvde de denne runden før jeg fikk fra babyplan i posten i tilfelle jeg gikk glipp av noe, men det var jo knapt de giddet å reagere. G.test strimlene er så små synes jeg, ser jo ingenting uten å ha tatt et bilde man kan zoome seg inn på liksom :p Jeg tok med både de, stavene og babyplan på samme urin når jeg kom hjem nå, så jeg kan vel like gjerne legge ut de også :)
Babyplan skimter jeg noe langt bak i der :)

Kjenner følelsen, jeg er i samme båt og føler meg også litt smågal :rolleyes: Fikk kjempesvak strek i går, og i dag har jeg testet tre ganger (i know...:hilarious:) og har den samme svake streken på alle testene, men bittelitt sterkere enn i går. Er på 11 dpo i dag, og har vanligvis lutealfase på 12 dager, så håper virkelig TR holder seg borte i morgen. Heier på oss!

Krysser fingrene for dere:smiley-angelic001:smiley-angelic001

A9D30CCA-2C6F-45FB-95D0-BA0DF732E03F.jpeg
ADFBB168-EFD7-407C-991E-85FDB4D1D210.jpeg
Røk på nok en test nå i kveld.

Den øverste er fra i dag tidlig og nederste er fra nå. Er litt økning der :D 9 dpo.

Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.

Vedlegg

• 4003DC8C-E769-4AF5-B9DD-F77AD12DE955.jpeg
    4003DC8C-E769-4AF5-B9DD-F77AD12DE955.jpeg
    925,3 KB · Visninger: 145
Litt sterkere strek på den som er tatt i dag. Men burde den ikke ha blitt enda sterkere siden i går? Øverste tatt i går og nederste i dag.

Så fint at streken blir sterkere :happy: Den bruker ikke å øke mye etter kun en dag. Prøv heller å sammenligne tester som er tatt annenhver dag med hverandre

Hcg stiger ca annenhver dag i starten. Og jeg har fått sterkere tester på kvelden enn morgenen faktisk når jeg har vært gravid. Synes den nederste er sterkere:)

Hcg stiger ca annenhver dag i starten. Og jeg har fått sterkere tester på kvelden enn morgenen faktisk når jeg har vært gravid. Synes den nederste er sterkere:)
Takk! Det er vanskelig å få tatt bra bilde synes jeg. Det synes ikke så godt på bildet, men streken er mye tydeligere rosa i dag. I går kunne jeg ikke si om den var rosa eller grå. Og den kom i tillegg fortere fram i dag. Så jeg beholder håpet! Skal få tatt en CB-test i kveld. Men den digitale tror jeg jeg drøyer et par dager med.

Takk! Det er vanskelig å få tatt bra bilde synes jeg. Det synes ikke så godt på bildet, men streken er mye tydeligere rosa i dag. I går kunne jeg ikke si om den var rosa eller grå. Og den kom i tillegg fortere fram i dag. Så jeg beholder håpet! Skal få tatt en CB-test i kveld. Men den digitale tror jeg jeg drøyer et par dager med.

Så bra!:) her er det masse håp! Kommer nok en fin blå strek på cb i kveld:) den digitale er alltid skummel:s

Back
Topp