Jeg serOkei, jenter!! Er det flere som ser? Hadde egentlig gitt opp, men synes jeg ser noe her? Kom akkurat hjem fra jobb og da lå babyplan testene i posten, så da måtte jeg jo ta en nå![]()
Vis vedlegget 284514
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg serOkei, jenter!! Er det flere som ser? Hadde egentlig gitt opp, men synes jeg ser noe her? Kom akkurat hjem fra jobb og da lå babyplan testene i posten, så da måtte jeg jo ta en nå![]()
Vis vedlegget 284514
Gjør du?Jeg ser strek![]()
Den er positiv i mine øyne! Hvor mange dpo?Okei, jenter!! Er det flere som ser? Hadde egentlig gitt opp, men synes jeg ser noe her? Kom akkurat hjem fra jobb og da lå babyplan testene i posten, så da måtte jeg jo ta en nå![]()
Vis vedlegget 284514
Jeg ser strekene Hvorfor tror du ikke det ender opp med noe? Jeg er 11 dpo i dag, og har like svake streker som deg.Dagens tester, 9 dpo.. har ikke så mye tro på at dette ender opp med noe, men skimter streker allikevel..
Ser den!Vis vedlegget 284535 Ser dere noe her eller ser jeg syner? Har litt streksyn![]()

Noen testetøser som vil gi meg noen oppmuntrende ord 13 dpo?:’(
Den er positiv i mine øyne! Hvor mange dpo?
Jeg ser antydningene til en!!! Håper den blir sterkere.Vis vedlegget 284535 Ser dere noe her eller ser jeg syner? Har litt streksyn![]()

Så kjiptNegativ istad, så den var nok ikke det
Jeg ser antydningene til en!!! Håper den blir sterkere.![]()
JippiSer noe der![]()
Hva slags test har du brukt?Ingen sterkere strek i dag, og litt rosa striper på papiret ved dobesøk. Så det gikk nok ikke denne gang![]()
Hva slags test har du brukt?
Åå så kjedeligA1 fra apoteket. Blør mer nå, så har ikke troen lenger. Får prøve igjen neste månede
Ser svak strek på beggeVis vedlegget 284563 Vis vedlegget 284562 Tok en clearblue tidlig og en vanlig nå nettopp. Ser dere noe på de? Stoler ikke helt på clearblue. Den andre jeg tok tidligere i dag var en eBay og stoler ikke helt på de heller![]()
Takk for detÅå så kjedeligTenkte kanskje det var håp hvis det var RFSU.. Krysser fingrene for neste pp.