Oss testetøser imellom

Har dere bestilt clear blue digital fra eBay? Bestilte en 2-pack nå, 120kr med frakten. Er fra Storbritannia, så skal komme mellom 20.-30.oktober, min IKM er i slutten av mnd så det passer jo bra:) Har masse billige tidligtester liggende til bruk før den kommer evt.

Det er vel litt billigere enn i Norge såvidt jeg kunne se når jeg googlet, men dette er den uten ukesindikator da. Det kan jo ikke spille noen rolle om jeg vet når eggløsning var? Ja, og så vil det stå «not pregnant» eller «pregnant» og ikke på norsk:wacky:
Jeg bestilte. Fikk ikke den med ukeindikator da, kun vanlig digital.
Men fikk positiv på den 10 dpo og det var så vidt strek på strimmelen.

Litt skuffet da jeg endelig, etter å ha hatt de testene i sikkert 3 mnd, oppdaget at det ikke var med ukeindikator, men resultatet overskygget den skuffelsen glatt :D
Hvor «viktig» er egentlig ukeindikatoren da? Om testen sier «gravid» vet vel de fleste (her iallfall) når de hadde eggløsning og forrige mens?:)

Hvor «viktig» er egentlig ukeindikatoren da? Om testen sier «gravid» vet vel de fleste (her iallfall) når de hadde eggløsning og forrige mens?:)
Egentlig ikke så viktig, har faktisk aldri tatt en slik test med ukeindikator :) men hadde vært litt gøy å fulgt med å stigningen når den tid vær :)

Ikke i det hele tatt:)
Man trenger virkelig ikke digital engang. Beste er strimmel. 2 streker er gravid og sterkere strek er stigning. Digital med ukesindikator sier seg dette men med senere stigning. Kan ikke se fra dag til dag dersom man ikke demonterer og bruker mye penger. Veldig lite miljøvennlige også :jimlad:

Ikke i det hele tatt:)
Man trenger virkelig ikke digital engang. Beste er strimmel. 2 streker er gravid og sterkere strek er stigning. Digital med ukesindikator sier seg dette men med senere stigning. Kan ikke se fra dag til dag dersom man ikke demonterer og bruker mye penger. Veldig lite miljøvennlige også :jimlad:
Sant det med miljøvennlighet ja.. en liten strimmel forurenser nok mindre i produksjon og senere enn de avanserte digitale! Tenker jeg kun bruker de dersom jeg allerede har fått to streker på billigtest, for å kunne vise til samboeren:woot: Er vel ingen andre å vise den til kanskje:bag:

Sant det med miljøvennlighet ja.. en liten strimmel forurenser nok mindre i produksjon og senere enn de avanserte digitale! Tenker jeg kun bruker de dersom jeg allerede har fått to streker på billigtest, for å kunne vise til samboeren:woot: Er vel ingen andre å vise den til kanskje:bag:

Skal inrømme at jeg kjøpte digitale tester også da med førstemann, og kjøpt en digital uten uker på ebay ebay gangen:sorry::rolleyes:

Er noe med at det er så virkelig.. når det står i klartekst. Men jeg bruker alltid strimler for å sjekke stigning, etter å hatt en sa tidligere

Denne gangen vil jeg annonsere det tidligere til noen venner, og da er den jo litt fin

Jeg er bare 7, eller 8 dpo. Planen var egentlig og vente til lørdag og ta første test. :banghead: Men testetrangen tok overhånd. Så kjøpte meg en på butikken. Det skal sies at noe rart skjer med kroppen min, såre brystvorter, vonde pupper, kløende pupper, stikninger nederst i magen og økt utflod. Tok en test, alt for tidlig og teste sann egentlig. Men jeg synes jeg skimter noe. Jeg ser den, men umulig å få på bilde med mindre jeg manipulerer det litt:p Eller er det bare meg?
Vis vedlegget 278331 Vis vedlegget 278332
Wow :)

Hva tror dere? Disse testene er vel også velkjent for sine skyggestreker... er RFSU test tidlig! :wacky:

Vedlegg

• 260EEEC1-8EB0-41C6-BD0B-7B9C8A8DE0FD.jpeg
    260EEEC1-8EB0-41C6-BD0B-7B9C8A8DE0FD.jpeg
    271,6 KB · Visninger: 221
Jøss, er egentlig ganske sjokket. Vi brukte 3 år på lille som er 3 mnd nå.. derfor tenkte vi bare å kjøre på! Dette ble jo veldig tett da :dummy1:

Jeg bruker ikke å få positive tester i over 12 timer. Så dette er uvant, betyr det at El ikke har vært enda?
DETTE er EL tester ;)

Vedlegg

• Screenshot_20181019-140324_Snapchat.jpg
    Screenshot_20181019-140324_Snapchat.jpg
    408,3 KB · Visninger: 103
Tok en clearblue plus nå som var negativ, ikke en skygge en gang! Aldri mer RFSU her :(

Back
Topp