Oss testetøser imellom

Det skimter litt rosa i den i virkeligheten. vanskelig å fange opp strek på kamera synes jeg...

Må jo ta en til imorgen! tør ikke helt å slippe jubelen løs. men er vel kanskje 9 -10 dpo. forventet IKM er jo ikke før til fredag

Håper det er strek imorgen også!

Det skimter litt rosa i den i virkeligheten. vanskelig å fange opp strek på kamera synes jeg...

Må jo ta en til imorgen! tør ikke helt å slippe jubelen løs. men er vel kanskje 9 -10 dpo. forventet IKM er jo ikke før til fredag

Håper det er strek imorgen også!

Det er forståelig! Blir spennende å se om det utvikler seg dagene fremover :-)

7A223EAF-86BF-4752-9F97-CD843C7B960C.jpeg
Oi, nå er det en stund siden jeg har vært her. Men dere felles testetøser, hva sier dere om denne?

Streken kom svært svakt innenfor tiden, men ble først ordentlig synlig etter fristen

Har endelig vert hos fertilitetsklinikk å fått sjekket både meg og samboer, der alt så fint ut og ingenting skulle være i veien for at vi skal kunne få barn:D har derfor bestemt oss for å prøve sjikkelig hardt nå ut året før vi vurderer inseminering :D
Jeg har da bestillt ett lass med el og g-tester fra babyplan:) har også bestillt med folat tabletter, termometer og Concieve + glidekrem:) noen som har erfaringer med noen av disse produktene og evt andre ting som kan hjelpe? :D er super positiv og har endelig fått mye overskudd og glede i prøvingen igjen:D

Sånn her var testen når den er tørr forresten.

Tar ny om noen timer når jeg ståt opp.

Denne på bildet er tatt på 9 eller 10 dpo

Vedlegg

• received_335782130578332.jpeg
    received_335782130578332.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 198
Eg skulle hatt mensen for snart 3 uker siden, tok en test på ikm som var negativ, 1 test 1 uke etter ikm og 1 i går. Husker eg hadde noen rare smerter/stikninger i livmora for snart 2 uker siden, alltid hatt litt ustabil syklus så kanskje eggløsning har vært super sen? Testen eg tok i går var negativ, men når eg såg på den senere var det plutselig komt en strek. Vet man ikke skal se på det etterpå, men høyner jo håper litt alikavell. Noen som har opplevd det samme med tester og faktisk vært gravid? Gått med mensenmurringer siden de rare smertene for snart 2 uker siden.

Denne må være positiv! :woot:

Jeg håper det jeg og. Den jeg tok i går morges som det blir nå. Altdå dagen etter forrige vsr også pimpsitiv. 10 eller 11 dpo (denne var da våt og ikke tørket inn) la den til i ikm 43. Har ikke fiø jrg får øastet opp på mobilen min.

Om noen timer tar jeg ny. Men ds har jeg A1 testene. Håper de også er positive. Virker så uvirkelig og usikkert så tidlig

Testene hos legen idag var negative da.. både tidlig og vanlig.

Skikkelig nedtur når testene gjemme vider strek. Og også på to forskjellige merker.

Urinprøven jeg tok med idag tillegen var den samme jeg teste fra idag morges selv..

Jeg vet jo at testene hjemme er positive, men var skikkelig nedtur å få negativ hos legen.

Tilbake på fredag for ny test

Testene hos legen idag var negative da.. både tidlig og vanlig.

Skikkelig nedtur når testene gjemme vider strek. Og også på to forskjellige merker.

Urinprøven jeg tok med idag tillegen var den samme jeg teste fra idag morges selv..

Jeg vet jo at testene hjemme er positive, men var skikkelig nedtur å få negativ hos legen.

Tilbake på fredag for ny test
Skikkelig rart, synes testene dine var veldig tydelig positive! Håper du fortsetter å få positive tester hjemme, og hos legen på fredag :)

Skikkelig rart, synes testene dine var veldig tydelig positive! Håper du fortsetter å få positive tester hjemme, og hos legen på fredag :)

takk <3

Det håper jeg og. Dagen idag blir lang og jeg gruer meg litt til testingen imorgen. Dette gjorde meg jo bare mer usikker :(

Men kan urinen være for "gammel" til å teste med? Eller skal ikke det ha noe å si?

takk <3

Det håper jeg og. Dagen idag blir lang og jeg gruer meg litt til testingen imorgen. Dette gjorde meg jo bare mer usikker :(

Men kan urinen være for "gammel" til å teste med? Eller skal ikke det ha noe å si?
Jeg tenkte også på det, men burde ikke legen vite det evt ...? Håper det er det som er forklaringen:)

Jeg tenkte også på det, men burde ikke legen vite det evt ...? Håper det er det som er forklaringen:)

ja jeg og.. synes nå å huske jeg en gang har levert en "gammel" test hos legen i mitt første svangerskap da, og den var positiv. Så vet ikke om den teorien stemmer heller :(

Back
Topp