Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skimter litt rosa i den i virkeligheten. vanskelig å fange opp strek på kamera synes jeg...
Må jo ta en til imorgen! tør ikke helt å slippe jubelen løs. men er vel kanskje 9 -10 dpo. forventet IKM er jo ikke før til fredag
Håper det er strek imorgen også!
SerVis vedlegget 278597 Oi, nå er det en stund siden jeg har vært her. Men dere felles testetøser, hva sier dere om denne?
Streken kom svært svakt innenfor tiden, men ble først ordentlig synlig etter fristen
Jeg ser den, tror det er babyVis vedlegget 278597 Oi, nå er det en stund siden jeg har vært her. Men dere felles testetøser, hva sier dere om denne?
Streken kom svært svakt innenfor tiden, men ble først ordentlig synlig etter fristen
Åh, jeg håper jeg håper! Men siden streken kom så sent så er jeg redd det er skyggestrek.Jeg ser den, tror det er baby![]()
Sånn her var testen når den er tørr forresten.
Tar ny om noen timer når jeg ståt opp.
Denne på bildet er tatt på 9 eller 10 dpo

Denne må være positiv!![]()
Dagens test 11 eller 12 dpo
Håper dette går veien!

Skikkelig rart, synes testene dine var veldig tydelig positive! Håper du fortsetter å få positive tester hjemme, og hos legen på fredagTestene hos legen idag var negative da.. både tidlig og vanlig.
Skikkelig nedtur når testene gjemme vider strek. Og også på to forskjellige merker.
Urinprøven jeg tok med idag tillegen var den samme jeg teste fra idag morges selv..
Jeg vet jo at testene hjemme er positive, men var skikkelig nedtur å få negativ hos legen.
Tilbake på fredag for ny test
Skikkelig rart, synes testene dine var veldig tydelig positive! Håper du fortsetter å få positive tester hjemme, og hos legen på fredag![]()
Jeg tenkte også på det, men burde ikke legen vite det evt ...? Håper det er det som er forklaringentakk <3
Det håper jeg og. Dagen idag blir lang og jeg gruer meg litt til testingen imorgen. Dette gjorde meg jo bare mer usikker
Men kan urinen være for "gammel" til å teste med? Eller skal ikke det ha noe å si?
Jeg tenkte også på det, men burde ikke legen vite det evt ...? Håper det er det som er forklaringen![]()