NeiTok en clearblue plus nå som var negativ, ikke en skygge en gang! Aldri mer RFSU her![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiTok en clearblue plus nå som var negativ, ikke en skygge en gang! Aldri mer RFSU her![]()

Er vel strek her?Bare meg som ikke får opp siste siden i denne tråden, og får feilmelding i appen? [emoji849]
Dagens skygge. Noe her?
Vis vedlegget 278446Vis vedlegget 278447
Modner seg godt detta egget daJeg bruker ikke å få positive tester i over 12 timer. Så dette er uvant, betyr det at El ikke har vært enda?
DETTE er EL tester![]()
Ser denBare meg som ikke får opp siste siden i denne tråden, og får feilmelding i appen? [emoji849]
Dagens skygge. Noe her?
Vis vedlegget 278446Vis vedlegget 278447
Håper det er feil på testen.Tok en clearblue plus nå som var negativ, ikke en skygge en gang! Aldri mer RFSU her![]()
Krysser på rette vegenLitt sterkere strek i dag! Fortsatt vanskelig å få på bildet, men er jo bare 8 dpo. Så det kan kanskje gå veien. Vente til mandag nå til ny test. Enten blir lykken stor eller nedturen enda størreVis vedlegget 278480
Ja! Det er jo noe der. Og symptomene som har vært blir jo bare sterkere og sterkere. TakkKrysser på rette vegen![]()

Det høres lovendes utJa! Det er jo noe der. Og symptomene som har vært blir jo bare sterkere og sterkere. Takk![]()
Jeg ser ingenting dessverreAltså.. jeg er det bare jeg som så inderlig vil se strek? [emoji24]![]()
![]()
![]()
Vi får håpe detModner seg godt detta egget da![]()
Ser dessverre ingentingAltså.. jeg er det bare jeg som så inderlig vil se strek? [emoji24]![]()
![]()
![]()
Ser dessverre ingentingAltså.. jeg er det bare jeg som så inderlig vil se strek? [emoji24]![]()
![]()
![]()
Fikk mensen... så bare lurestreker! Kan ha vært kjemisk da selvsagt..Håper det er feil på testen.
Noko dritt alsåFikk mensen... så bare lurestreker! Kan ha vært kjemisk da selvsagt..
Jeg er 9 eller 10 dpo idag
Er det bare meg som ser streken??
Skimter noJeg er 9 eller 10 dpo idag
SerJeg er 9 eller 10 dpo idag